Gå til innhold

Gumball/Modball - Norway edition 2014 - Kjørerute S.8


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

God kveld kjære bimmersfolk! :mrgreen:

Da har jeg laget 1.utkast (husk utkast) av ``Bimmers on Tour`` som mange har så pent kalt vår tur! :)

Her har det vært veldig mye å ta hensyn til, hvor folk bor osv, men har trua på denne ruta (sålangt..) hehe. Er avhengig av tilbakemeldinger fra dere, tips osv. Det blir umulig å lage en rute som blir 100% like morro og lang/kort for alle, men sånn er det bare.

wyuxjnixcsvkrhmdkrj1.png

Oslo - Lindesnes - Stavanger - Bergen - Trollstigen - Atlanterhavsveien - ACR!!! 2078 herlige BMW - kilometere!

Dere som er fra Nord må komme til Oslo for start, men når vi er ferdig ved ACR har dere en kort tur hjem, mens oss i sør som fikk en enkel start må helt ned til sør igjen, så det blir fair. :)

For dem som ikke vil møte opp i Oslo, dog det er det som er hele greia med turen, at folk er med fra start, så KAN man joine når vi passerer ved der du bor. =)

For de som bare vil hjemmefra og til ACR og ikke med på turen i det hele tatt, de får muligheten til banekjøring/treff på ACR. Vi er avhengig av at vi får x antall påmeldte for banekjøring slik at vi kan dele regningen på flest, slik at det ikke blir så dyrt. Her blir det som på E30meet. 15min drift og 15min spor. også veksler man, kjøring så lenge vi får lov/har betalt for =)

Så hva synes dere? =) Høres dette greit ut? Forslag?

GLEDER OSS! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må nok bli en rute som den ja, selvfølgelig mer kurrant for noen, men det vil det være uansett!

Tror også en dem fra nord som ikke deltar på turen kommer til acr, da det er nærmeste bane og det ikke er så alt for mange arrangementer der i året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge forslag! Eneste jeg kan se umiddelbart er at leggen fra Bergen til Trollstigen blir vel lang? Hva med Førde som mellomstopp der? Pent i Førde. Også kanskje legge inn en stop til før ACR?

Det er notert, skal taes med til neste utkast, takk for innspill :D

Må nok bli en rute som den ja, selvfølgelig mer kurrant for noen, men det vil det være uansett!

Tror også en dem fra nord som ikke deltar på turen kommer til acr, da det er nærmeste bane og det ikke er så alt for mange arrangementer der i året!

Høres bra ut det! :D Avslutte turen med et skikkelig treff!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når? er det store spørsmålet. Dette har bra potensial ;)

Aner ikke enda, må bli i sommerferien. altså etter 20. juni, men når er enda uvisst... må ha datoene for de store arrangementene osv først, slik at det ikke kræsjer med noe.

Tror dette blir bra, og kanskje noe som blir gjentatt hvis suksess =)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser meget bra ut "hermanoo90" :) Gleder meg til den turen, skal legge inn ferie fra jobben så fort datoene er på plass..

Hvordan er muligheten for overnatting ved/på ACR? Kunne jo vært fint å ankomme kvelden før, få seg en god natts søvn og så ha hele dagen på bane :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...