Gå til innhold

Matta's BMW'er (540i)


Mattae
 Share

Anbefalte innlegg

Touringen din er stor inspirasjon :D 

 

Har tenkt at faceliftfangeren min ser jo ikke så galen ut, helt til jeg ser bilder av gamle din så ser jeg at m-sport er must :D hehe

 

Er egentlig helst raua jeg syns er mye penere med m-sport, men må ha m-sport front og sammen med bak så.

 

Må nok bli short shift ja, må bare finne ut hva som fungerer greit til prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det du :) ble en liten makeover på den når den fikk nye fangere og lamper osv ;)

faceliftfronten er jo kledelig, med litt detaljer, men er noe eget med m-sporten ja! ;)

 

Rumpa er veldig mye bedre med m-sport, 2 feite potter gjør susen! men med diesel så vil jeg anbefale deg å ta en dieselstuss, typ som peker ned i bakken, for jeg klarte aldri å holde rumpa på touringen min ren, den ble sota ned med et hardt tråkk på pedalen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja får se, har mest lyst på m-sport så. Får muligens veldig bra pris på lakkering av nye fangere så. Skal høre i uka.

 

Sliter forøvrig med noe ulyd i forstillinga når jeg svinger. Vurderer bare levere den på verksted til å få dem til å se hva som er galt. Må nok ta hjulstilling foran på nytt uansett så.

 

Får se hva jeg finner ut i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e39n ja

 

Er nok ikke servo nei, er støtdemper, endeledd, bærearm, fjør elns.

 

var ikke noe lyd i den før, men kom etter jeg vridde fjæra igrunn :S men syns ikke lyden kommer derifra.

 

Vet ikke om bra bilde av hvordan fjøra skal sitte på skåla? syns igrunn det passer dårlig på begge sider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...