Gå til innhold

Matta's BMW'er (540i)

Mattae
 Share

Anbefalte innlegg

Takker :)

20140611_134901_zps1b04efe1.jpg

20140611_134759_zps8983c3cb.jpg

20140611_134805_zps3031c36b.jpg

328i'n er så og si i EU tilstand nå :) Har bestilt time vertfall.

Haha ja, var på en dekk1 butikk her og var å så litt på felger til e92'n. Daglig leder husker ennå igjen fra da jeg var å la Toyo dekkene på zito felgene til 328'n haha. Ikke helt hverdags omlegging det :P

Regna med jeg var avskilta og trengte nye hjul til den nå, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veeeldig lyst tro meg :) men gidder nok ikke kjøre denne dritlav og stiv med mye dekkstrekk :P Vill ha bil som er god å behagelig å kjøre.

Vet den hadde blitt vannvittig fett, men orker bare ikke. Er så god bil å kjøre så, sitter som et skudd på veien(mtp hvor ujevn veien er her så sitter man stort sett dårligere med noe stivere bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig usikkert, 

Blir nok typisk 8.5x19 235/35R19 foran og 9.5x19 275/30R19 elns bak.

Evnt 9" felg foran og 10" bak da. alt etter som hva jeg finner. Men skal i utgangspunktet ikke være noe voldsom strekk greier.

Vet heller ikke om jeg vil ha kantfelger eller ikke. Heller mest mot concave tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja helt sant det :) men har nå allerede wp111 på 328'n min, gidder ikke kjøpe samme igjen.

Har vurdert å kjøpe bbs lm reps og liksom, men blir for dumt når jeg allerede har hatt det på e90'n jeg hadde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det når jeg får tatt noen skikkelig med brukende kamera :) Er nokså heftig interiør, hehe :)

Jeg digger fargen, andre hater den. Men har bare fått positive tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fått TRF steg 1 på bilen ja :) VELDIG fornøyd, går som ei kule nå sammenlignet med før.

Blir nok å beholde msport felgene som står på i år vertfall. Da jeg fant ut at bakfelgene som er breiere sto foran men med 225/40 dekk. Så ikke rart det var strekk der i forhold til bak der framfelgene stod.

Så i går var jeg å handla continental sportcontact 5 elns 255/35r18 å satt på bakfelgene og satt de bak hvor de hører til :)

Ble mye bedre

Trodde egentlig alle 4 felgene var like breie siden var samme dim men var jo ikke det :P

Noen som har tro på jeg får plass til zito 9.5X18 et20 felgene bak med 255/35R18 dekk? 

Hadde jo 9.5X19 et20 med 235/35R19 på e90n jeg hadde før, det subba bittelitt, men var lav den da. 

Lest det er dårligere plass på e92 enn e90?

Blir straks noe lavere den her og da jeg har bestilt H&R race 60/40 senkefjærer :) (kommer nok i dag eller i morgen)

Har egentlig ikke lyst til å gå i gang med så mye valsing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...