Mattae Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Som kanskje en del vet så ble min e92 325D kondemnert Ble påkjørt mens jeg stod stille, av en lastebil som holdt 60-70 i nedoverbake... Jeg ble dyttet inn i bilen og den i bilen foran seg igjen. Smalt GODT kan du si. Men gikk nå fint med meg, glad jeg kjørte såpass moderne bil. Så siden da klarte jeg kjøpe meg en mk1 golf 1.6D i mellomtiden som skal bli bygget om til 1.6TD(mål om ca 150whp i førsteomgang) Står på 14" bredda stålfelger, coilovers og ratlook nå. Nok om VAG og over til BMW igjen :) e46 328i ble solgt :) Så da måtte man jo selvfølgelig gå får det dummeste bilkjøpet så langt nemelig e39 540i. 4.4l bensin v8 Bilen er rimelig proppet med utstyr, kan nevne det jeg kommer på. Msport utvendig pdc bak avtakbart hengerfeste facelift lykter Bilstein coilovers Hamann eksos noen grusomme M6 felger Glass soltak proff tonede ruter m5 flipp/vinge ac schnitzer bakrutesenker shadowline Invendige ting: Sort sport skinn elektriske med memory mlf msport ratt som er elektrisk justerbart cruisecontroll regnsensor 16:9 Navi 6 spor cd-veksler stor stereo telefon i midtarmlene elektrisk rollo i bakrute sort taktrekk sigarettenner alarm 4x elektriske ruter Sikkert noe dill jeg ikke kommer på og, men samme det Desverre er bilen i den kjedelige farge SØLV, men sånn ble det denne gang kan ikke klaffe på alt. syns ikke e39 er så aller verst i sølv så. Bryter opp en del med sorte M listene og soltak osv så. Ikke noe gode bilder som vanlig da men Kan si en ting, gøy med V8 bensin. Bortsett fra et rimelig heftig bensinforbruk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Hva slags lastebil var det som traff deg i 60-70kmt? Ikke en på 50T vel? Da ville jeg tru utfallet ville blitt ganske annerledes.. Men godt det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Heldigvis ikke 50T nei, Var arbeidslastebil, noe asfalt firma greier. Noe Iveco søppel. Men syns selv det er utrolig hvor godt bilen holdt formen sin i en så hard smell. Man ser jo hvordan bilen har holdt formen sin, men sendt kreftene ned langs sidene. Bilen ble akkurat som et trekkspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Synd med e92'n...Var en pen bil! Men gratulerer med kjøp av E39 Artig å bli god kunde på bensinstasjonene, hehe Venter selv på invitasjon til julebord hos shell (syns jeg er såpass god kunde at jeg hadde fortjent det... ) Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Hehe takker Vet en kompis av meg fikk brev fra statoil etter å ha fylt for 50 000,- der, haha Fylte selv får over 50 000,- på Statoil alene første året mitt med lappen. Men på firmakort så lite gøy brev å hente Har gått endel tusen i bensin allerede på den lille stunden jeg har hatt bilen, men har kjørt tur retur Gatebil mantorp så. Er bare så latterlig hvordan det renner igjennom bilen når man kjører småhardt Man ser bensinnåla flytter seg vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 er ikke så mye som skal til for å få sølv bil litt mere morsom! tona ruter, Sort tak (A) sorte nyrer, shadowline osv jævlig synd det med 325'n men enda godt det gikk bra med deg! har du noen planer for 540'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Har lyst på blank sort tak ja Blir nok foliering. Planer fremover er først og fremst få alt teknisk på bilen til å fungere som det skal(antispinn er ikke helt som den skal og dill med motoren) Så har jeg ikke vinterhjul da bilen ikke er vinterkjørt de siste årene(i følge forrige eier). Så satser på 18" vinterhjul da jeg har 2 nye 225/40R18 pirelli piggfrie vinterdekk liggende. Så trenger 18" felger og 2 dekk til. Så blir hovedprioritet nå. Men jeg står uten jobb for tiden(oljebransen er jo helt topp nå....) så går sent inntil videre. Golfen blir nok brukis etterhvert og mulig så, den går på luft, kjærlighet og ørsmå mengder diesel. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Flott 540i er det den som var i Bergen med ess om eg ikkje er helt på tryne og er det manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Takk Bilen er ifra Bergen, men er nok automat og uten presse. Syns egentlig det er fint med automat på 5er, er bruksbil så. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Trist med 325'en! men blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Tanker ang baklyktene mine? Vurderer kjøpe standard facelift/M5 hvite eller hva de kalles. Like jeg har bare med hvitt glass istedenfor det sotede. Er jo greie de jeg har men syns kanskje de er litt, tja pakkis. Holder på å selge 19" lm felgene jeg har om dagen, satser på de forsvinner så jeg får kjøpt meg noen 18" vinter. Få bort de GRUSOMME M6 felgene. Kan ikke fordra dem Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Ja, kjøp standard facelift baklamper Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Blir nok det ja Kjøpte meg nylig noen 18" rondell d58 som blir vinterhjul. Ikke tatt noe bilder av dem ennå men. https://www.youtube.com/watch?v=lXQKlPgaUaA&list=UUBOXVbx3w-Y8yoEMpaMm6DQ Liten snutt av lyden vertfall, kan ikke sammenlignes med i virkeligheten dessverre. Skimter såvidt rondell felgene vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå