Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se vedlagte bilder. Noen som kan svare meg på hva denne slangen er til? og isåfall hva er den til og skal den bare henge i løse luften uten noe tilkobling?

Takk for svar på forhånd :D

6rjjm76tcdx03un1b00y.jpg

55yhawxuuwslpfa9afgm.jpg

cl4p9dzn3uv2ncjdtiqe.jpg

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg så mye, men om du skriver inn reg nummer på bilen hos feks gsbildeler kan du finne ETK over den delen og se litt mere hva som er rundt osv. På meg virker det ikke som en slange skal bare stå slik som det der...

Skrevet
Ser ut en slange som er ekstra luftinntak eller noe?

Det rare er at den bare henger der. jeg kjøpte bilen nå nylig og la ikke merke til det før for noen dager siden. virker bare litt rart at den bare skal henge der, for jeg tror ikke det skal være sånn :P

Skrevet
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/318d-N47/LHD/N/2008/april/browse/fuel_preparation_system/suction_silencer_filter_cartridge/

Ser ut som den skal henge der, og det er til cold climate version, så jeg er svært sikker på at dette stemmer. Sikkert luftinntak for å få tak i varm luft når det er kaldt ute, for å forhindre frysing.

Tusen takk for svar :D

Så den skal bare henge der i løse luften altså? og suge luft fra motoren når den blir varm? :)

Skrevet

Det vil jeg tro ja, men jeg er ingen ekspert og kan ikke se/si om den har en annen funksjon, men tror ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...