Bollis69 Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Er det mye styr å skifte spiralfjær foran på en -01 e39 touring? Tar det lang tid å gjøre det? Visst det er noen som vil beskrive/vise fremgangsmåten, så hadde det vert veldig fint
stig. Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 det er som på biler flest,en helt ok kurant jobb,hvis du har skrudd før er det easy peasy
scoot Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm Værsågod! Siden du kun skal bytte fjør trenger du da ikke ta demperen helt ut
Bollis69 Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Takker Det ser ut som det vil ta et par timer å gjøre jobben.. med rette verktøy. Det var snakk om å muligens kjøpe en e39 ca.75 mil unna. Men en fjær måtte byttes før jeg kan returnere Mista litt lysten på den bilen ja..
scoot Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Kan vel kjøre med knekt fjør, det blir bare litt ubehagelig? Hehe.
Edin_M Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Et godt pipesett, fastnøkkler, støttebukk og fjærklemme så har du med det du trenger... Får du med deg et ekstra par hender så er det mulig å få gjort det på en times tid
Bollis69 Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 Det var i alle fall bra at jeg ikke tok sjansen på å kjøre med den knekte fjæra..!! Bare å parkere bilen var med knaking skraping.. hehe Jeg var lur nok til å hente den med henger. Så nå blir det å få skiftet den fjæra i ro og mak hjemme..
bjalle Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Bruk fjærklemmer av god kvalitet så slipper du mye plunder når du monterer den nye,med biltema klemmer må du bruke 2 stk ,de har litt feil passform.
Bollis69 Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 Bruk fjærklemmer av god kvalitet så slipper du mye plunder når du monterer den nye,med biltema klemmer må du bruke 2 stk ,de har litt feil passform. Jepp. Det har jeg hørt og fikk låne et par skikkelige klemmer av en kompis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå