Søndagskjører Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Jeg har vært plaget av at ved akselrasjon på lavt turtall, skjer det svært lite, frem til 2' omdreininger, da kommer den for fult. I sommer var bilen på verksted, som skiftet turboen, alle injektorene, uten at jeg merket noe forskjell på "lag-et" ved lavt turtall. Jeg har googlet og koblet av luftmengdemåleren - og det gjorde susen. - betyr det at luftmengdemåleren er ødelagt? - At motoren ikke vil over 3' omdreinginger, betyr det i praksis at den er gått i "katastrofemodus"? På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Ta en diagnose i første omgang. Og se om det dukker opp noe feil der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søndagskjører Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2015 Verkstedet byttet ut en masse - fungerer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 Om du oppdaterer med hva som ble gjort, så vil denne tråden kunne være verdifull for folk i fremtiden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå