Gå til innhold

BMW 330Ci 2001 Mod - 166.000

GullaIce
 Share

Anbefalte innlegg

Selger mitt prosjekt grunnet at bilen er lite egnet til familiebil..

Kilometerstand: 273.000

Bilen er å anse som en trygg ungdomsbil for viderekomne..

Bilen er hellakkert sommeren 2012 i orginal lakk grunnet noen kosmetiske flekker som har vært siden jeg kjøpte bilen.

Det ble da også montert Prior stylingkit, ny clutch, Tunigart justerbart senkesett, M3 panser, M3 Bagasjeluke, M3 forskjermer og Schmiedmann sportseksos.

Nye bremseskiver og klosser ble montert vinteren 2011, samtidig som det ble montert LSD (Limited Slip Differential) som gir en MYE bedre fremkommelighet i glatte oppoverbakker.

Det meste av lys er byttet ut til LED-lys.

Bluetooth diagnosekontakt følger med som kan kommunisere med smart-telefonen din.

Det orginale stereoanlegget ble fjernet grunnet dårlig lyd og alle høytalere ble byttet ut til mye bedre kvalitet.

Ny enhet med DVD,TV,NAVI, Bluetooth og telefon ble montert.

Stereoanlegget er ikke ferdistilt, men vil kreve noen kondensatorer og kabelskjerming for fullførelse.

Alt av utstyr som er montert, er Tüv-godkjent og innført i vognkortet etter forevisning hos Biltilsynet.

Periodisk kjøretøy-kontroll (EU) er utført og godkjent August 2013 hos NAF-senter avd. Kristiansund.

Det medfølger masse reservedeler som kan være av nytte i fremtiden, samt alle orginale deler til bilen som er tatt av og byttet ut.

1 sett vinterdekk på ulufelg.

1 sett 19'' sommerdekk på GS Evolution 2-felg.

1 sett 19'' sommerdekk (Tüv-godkjent) på sveits-importerte VMR VB3 Gunmetal.

Bilen er meget påkostet og er blitt godt behandlet.

Prisantydning: 166.000,-

Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse.

Alt skal bort, og følger med i prisen.

KUN seriøse KJØPERE kan ta kontakt!!..

Jeg ser helst at interesserte sender e-post grunnet jobb og dårlig dekningsforhold.

Jeg er ikke interessert i innbytte.

Ha en fortsatt fin dag videre..

xoylngz3188wmaf7kz6s.jpg

7it8ctfxuqbtv00btvpy.jpg

jll6s7obb0vpmbrb8nnx.jpg

opivqsrfxidu2uwfsy6q.jpg

33jwcfq82seuhc5153t6.jpg

n1rwwayjmhlv1mk1d162.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kjøpere er ute etter org bmw styling, men sikkert bare å vente litt så dukker det opp kjøpere på denne også. Tar lang tid å selge e46, men de få kjøperne vet hva de må betale. Prisene ligger 10-20 høyere på finn enn på forumet her.

Også mange som blir skremt av høy km på disse bilene, men jeg har en som har gått 200 nå, og den er tightere og har bedre kjøre egenskaper enn mange som har gått 100. Så km er ikke noe å bry seg om på disse bilene så lenge disse bilene har blitt vedlikeholdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...