GullaIce Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Selger mitt prosjekt grunnet at bilen er lite egnet til familiebil.. Kilometerstand: 273.000 Bilen er å anse som en trygg ungdomsbil for viderekomne.. Bilen er hellakkert sommeren 2012 i orginal lakk grunnet noen kosmetiske flekker som har vært siden jeg kjøpte bilen. Det ble da også montert Prior stylingkit, ny clutch, Tunigart justerbart senkesett, M3 panser, M3 Bagasjeluke, M3 forskjermer og Schmiedmann sportseksos. Nye bremseskiver og klosser ble montert vinteren 2011, samtidig som det ble montert LSD (Limited Slip Differential) som gir en MYE bedre fremkommelighet i glatte oppoverbakker. Det meste av lys er byttet ut til LED-lys. Bluetooth diagnosekontakt følger med som kan kommunisere med smart-telefonen din. Det orginale stereoanlegget ble fjernet grunnet dårlig lyd og alle høytalere ble byttet ut til mye bedre kvalitet. Ny enhet med DVD,TV,NAVI, Bluetooth og telefon ble montert. Stereoanlegget er ikke ferdistilt, men vil kreve noen kondensatorer og kabelskjerming for fullførelse. Alt av utstyr som er montert, er Tüv-godkjent og innført i vognkortet etter forevisning hos Biltilsynet. Periodisk kjøretøy-kontroll (EU) er utført og godkjent August 2013 hos NAF-senter avd. Kristiansund. Det medfølger masse reservedeler som kan være av nytte i fremtiden, samt alle orginale deler til bilen som er tatt av og byttet ut. 1 sett vinterdekk på ulufelg. 1 sett 19'' sommerdekk på GS Evolution 2-felg. 1 sett 19'' sommerdekk (Tüv-godkjent) på sveits-importerte VMR VB3 Gunmetal. Bilen er meget påkostet og er blitt godt behandlet. Prisantydning: 166.000,- Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse. Alt skal bort, og følger med i prisen. KUN seriøse KJØPERE kan ta kontakt!!.. Jeg ser helst at interesserte sender e-post grunnet jobb og dårlig dekningsforhold. Jeg er ikke interessert i innbytte. Ha en fortsatt fin dag videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GullaIce Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Ingen interesse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 De fleste kjøpere er ute etter org bmw styling, men sikkert bare å vente litt så dukker det opp kjøpere på denne også. Tar lang tid å selge e46, men de få kjøperne vet hva de må betale. Prisene ligger 10-20 høyere på finn enn på forumet her. Også mange som blir skremt av høy km på disse bilene, men jeg har en som har gått 200 nå, og den er tightere og har bedre kjøre egenskaper enn mange som har gått 100. Så km er ikke noe å bry seg om på disse bilene så lenge disse bilene har blitt vedlikeholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Stylingen ødelegger nok litt siden den ikke er original, men kommer nok noen som er ute etter noe spesielt tilslutt Ser gjennomført ut! Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GullaIce Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Mulig jeg er litt spesiell av meg, men jeg ville ha en bil som ikke lignet på andre biler - og derav den litt uvanlige stylingen.. Selvfølgelig med Tüv-godkjenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Har de orginal fangere liggende? kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GullaIce Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Jeg har alt orginalt liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsim1petters1 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Er den fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå