StigJ Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Fant bilde av de samme på en annen.[ Bilde ] [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] Slettes ikke samme type felger! Øverste er BBS LM-R (originale) De du har er LM (replica) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Passer med 18mm overgangs spacere 74.1 til 72.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Utsendemessig er de jo like utenom at replica ikke har de merkene. Enig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Jeg hadde de felgene på 540n min på fredag og det er E39. Var så enkel som å bare bruke overgangs spacer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/174/2050653 Her er en link til dere som ikke viste at det er fullt mulig å bruke 3serie felger på E39. Gjorde det selv på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobRob Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Har du bilder av BBS rs hjulene på bil BMWpower? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/174/2050653Her er en link til dere som ikke viste at det er fullt mulig å bruke 3serie felger på E39. Gjorde det selv på fredag. Alle vet att det funker, men et jalla til Tusen. Jeg hadde kjøpt rett felg med engang istede for å rote med skeive adapter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Utsendemessig er de jo like utenom at replica ikke har de merkene. Enig? Nei! ta ett googlesøk på BBS LM-R (første bildet ditt) og LM (andre bildet ditt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Tobiastorvik åssen kan det se jall ut når man ikke ser spacern? Det er snakk om 18mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Tobiastorvik åssen kan det se jall ut når man ikke ser spacern? Det er snakk om 18mm. All bruk av spacer er ikke bra. Blir ett stort moment og er enda en plass det kan bli slark. Dette er mine erfaringer og jeg har brukt spacer i 2 år selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 jeg satte akkurat på et par 14mm spacere med nye lange hjulbolter på fronten hos meg. Vibrerer som bare F! Absolutt IKKE å anbefale. Går seg hardt utover hjullager også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 jeg satte akkurat på et par 14mm spacere med nye lange hjulbolter på fronten hos meg. Vibrerer som bare F! Absolutt IKKE å anbefale. Går seg hardt utover hjullager også.. Flott! Flere som vet hva jeg snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Jeg har hatt 35mm skrudde spacere bak på min 540 i 2 år nå og har ikke hatt noe problem Ganske rart at GS og pureweehls selger så sykt mye spacere vis det ikke er bra Men det er jo alltid noen som ikke er fornøyde og det må de få lov til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Jeg har hatt 35mm skrudde spacere bak på min 540 i 2 år nå og har ikke hatt noe problem Ganske rart at GS og pureweehls selger så sykt mye spacere vis det ikke er bra Men det er jo alltid noen som ikke er fornøyde og det må de få lov til;) Fint for deg jeg har hatt 20 og 25mm spacere og jeg er ikke fornøyd. Har også sett att skrudde spacere har lett for å sprekke å da er det mer synd kjøp rett felger å gi faen i spacere, det er best uansett hva du sier tenk påkjenning av hjullagere av 35mm spacere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hehe. Vi kan være enige i at vi er uenige hehe Noen er heldige og ikke får noen problemer mens andre er kanskje uheldige og får problemer. Men sånn er det med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå