R Andersen Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Er en grunn til at de seriøse entusiastene driver med 402m. Så du mener at de fleste her inne ikke er seriøse entusiaster, da nesten ingen driver med det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Er en grunn til at de seriøse entusiastene driver med 402m. Så du mener at de fleste her inne ikke er seriøse entusiaster, da nesten ingen driver med det..? Mange entusiaster her jo, men av de som driver med "bilsport" tenkte jeg på. Er da noen som kjører 402m her også. Her snakker vi motorhistorisk kunst : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Å skrense med en bil er ikke imponerende i det hele tatt. Det er moro når man er 14 år, når man blir tørr bak øra er det kun 402m som gjelder, og da helst på veien/i lyskryss! 402m er jo gørr kjedelig. Alle klarer å kjøre rett frem... Kanskje det er det for oss BMW-eiere, men vi har jo ikke effekt nok til å dra rundt starteren på biler som virkelig har pulver...Er en grunn til at de med mye penger og som er voksne kjører 402m Å drifte er jo bare superjalla!! En gjeng smakløse fjortiser med fritidsproblemer som forguder klistermerker og fast and the furious, finnes ingenting tristere... Fast and the furious, sett film nr 1? Det eneste de gjør er jo å kjøre rett fram! 402m Drifting er gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jeg skrev kun de 3 nederste linjene! ( just so you all know ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hvis bilen er alt og sjåføren ingenting, blir det litt som å se på en malerpensel uten maleren og lerretet. Det er med en god sjåfør kunst oppstår. En som nettopp kan ratte bilen i en dynamisk kjørestil, kontra det å kjøpe seg til bilen som går raskest rett frem på et kort strekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hehe, mange verdensmestere her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Rattlås rally, handler jo kun om den som har mest effekt...( og får motoren til å holde en stripe) Eneste som er action der er top fuel... det andre greiene er bare kjedlig... kunne like godt sittet å sett ut på E6 hele dagen... Skulle likt å se noen andre her ta denne : .... det krever litt "baller" ikke bare dra i håndbrekket på en flystripe. http://www.youtube.com/watch?v=k2QQWhhfKfk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Rattlåsrally handler om nostalgi også! Det er de "trege" bilene som er gromt. Kult stuk med feite ballonger/slicks, som regel frisert BB (f.eks 454, 442 e.l ) o.l. Driftinga er jo tristere enn bilcross til og med! Bare slitne eller stygge vrak som skrenser i ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Detta er litt mer imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Rattlåsrally handler om nostalgi også! Det er de "trege" bilene som er gromt. Kult stuk med feite ballonger/slicks, som regel frisert BB (f.eks 454, 442 e.l ) o.l. Driftinga er jo tristere enn bilcross til og med! Bare slitne eller stygge vrak som skrenser i ring. Det er forsåvidt sant, men da handler det vel egentlig mer om "bilkultur"... amerikansk sådan.. Og jeg forstår at de som driver med amerikanske biler kjører "1/4mile" "street legal" og "bracket" Det er jo av den enkle grunn, at disse biler eier ikke kjøreegenskaper og fungerer stort sett bare rett frem Jeg har noen timer bak meg i depoet på diverse drag striper rundt om, (for å være grei å hjelpe til). Men syntes ikke det er veldig spennende alikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Rattlåsrally handler om nostalgi også! Det er de "trege" bilene som er gromt. Kult stuk med feite ballonger/slicks, som regel frisert BB (f.eks 454, 442 e.l ) o.l. Driftinga er jo tristere enn bilcross til og med! Bare slitne eller stygge vrak som skrenser i ring. Det er forsåvidt sant, men da handler det vel egentlig mer om "bilkultur"... amerikansk sådan.. Og jeg forstår at de som driver med amerikanske biler kjører "1/4mile" "street legal" og "bracket" Det er jo av den enkle grunn, at disse biler eier ikke kjøreegenskaper og fungerer stort sett bare rett frem Jeg har noen timer bak meg i depoet på diverse drag striper rundt om, (for å være grei å hjelpe til). Men syntes ikke det er veldig spennende alikevel... Tja, når de gjelder gamle biler så.. men du finner jo kompromiss som f.eks z06 corvette! De er enklelt bygd og kjører fletta av det meste europeisk på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå