E92_coupe Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Hei Har lyst til å foliere bilen min og har funnet forskjellige billig-folier fra 2000,- for 50 x 1,5 m og så har man jo selvfølgelig 3M 1080 Vinyl Wrap som koster cirka det dobbelte. Har ikke noe erfaring med å foliere, er det bare å glemme hvis jeg vil ha et brukbart resultat? Takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Dette kommer jo helt an på dine ferdigheter med folie. Det krever mye arbeid og masse arbeidsmot. Om du går inn for å gjøre det, så gjør det skikkelig første gang Forarbeid er også viktig. Jeg har lyst å prøve dette selv, så lag en tråd om du skal gjøre det! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92_coupe Skrevet September 7, 2013 Forfatter Share Skrevet September 7, 2013 Har ikke foliert noe annet en baklyktene fra før. Vet du om det er stor forskjell på billig-folie og 3M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Har ikke foliert noe annet en baklyktene fra før.Vet du om det er stor forskjell på billig-folie og 3M? Det er det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Har ikke foliert noe annet en baklyktene fra før.Vet du om det er stor forskjell på billig-folie og 3M? 3M lever jo opp til kvaliteten, og alle jeg har sett går for 3M pga strekk evnen og kvaliteten på folien. Jeg hadde helt klart gått for 3M om du vil att dette skal være lett å legge på og att holdbarheten skal være bra Koster litt mer, men er verdt det når du holder på og sluttproduktet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Har foliert min e36 selv, brukte en billigvariant med såkalte luftekanaler som gjør at det ikke blir bobler, etter egen erfaring hvis man vil at resultatet skal bli 100% bør man gå for 3m folien. Er mye enklere å legge hvis man er nybegynner, når man folierer selv så kan det være veldig frustrerende når man ikke får det slik man vil, jo bedre materiale man har å jobbe jo enklere går jobben. Når jeg var ferdig med bilen var jeg mildt sagt lei av å foliere Men så koster jo den det dobbelte også :/ men hadde gått for den hvis jeg hadde nok budsjett til det anyday Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå