Peak Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43864010 Vurderer og selge min svært pene og godt utstyrte 1 serie. Bilen ble kjøpt ny i Tyskland (München) og kjøpt videre av et eldre ektepar her i Norge (Oslo), bilen fremstår som meget pen og nærmest "som ny". Personlig kjøpte jeg bilen i juni i år (41 000km) og har nærmest ikke fått tid til å bruke den da jeg jobber store deler av tiden samt at jeg mottok firmabil, derav salg. Vil nådig selge, men jeg har dessverre ikke plass eller nødvendighet for 2 biler. I mitt eie har den nylig fått ny frontrute samt viskere, grunnet steinsprut. Den har også vært på Bilia etter tilbakekalling av BMW for bytte av coiler (helt normalt på 116i,118i,120i). Ellers har jeg bare vasket og selt bilen og gått over med diverse Swisswax produkter. Bilen er fantastisk morsom å kjøre, den går temmelig godt og med M-sport understellet sitter den som støpt på veien. Ellers bruker bilen svært lite bensin i tillegg til at den har "Auto start/stop function", personlig er ikke denne blitt brukt så flittig av meg da jeg i tvil om at dette er bra for motoren. Interiøret er vanvittig flott, beige sport skinn mot svart antrazit taktrekk er en perfekt kombinasjon. Ellers har bilen følgende utstyr levert fra fabrikk ; Selection of COP relevant vehicles Auto start/stop function Brake Energy Regeneration Multifunction function steering wheel BMW alloy wheel, M double spoke 208 Deleted, model lettering Exterior parts in vehicle color M Sports package Floor mats, velours Warning triangle and first aid kit Armrest front Sports seat Storage compartment package Seat heating driver/passenger Int. mouldings aluminium glacier-silver Park Distance Control (PDC) Fog lights Automatic air conditioning Navigation system Business BMW Assist BMW Online Preparation, mobile phone, Business BMW TeleServices Control for Teleservices M Sports suspension M leather steering wheel M Aerodynamics package High gloss shadow line Headlining anthracite Advantage + Sport Package M Nav Business/cellph. prep. Bluetooth National Version Germany Retailer Directory Europe On-board vehicle literature German Telematics access request,country-spec. Control unit COP Bilen har stått tørt og fint i garasje hele sitt korte liv og forrige service var på 30 000km, neste service er om 15 000km eller 1 år og 2 mnd. Bilen selges av en BMW entusiast så denne er svært godt vedlikeholdt og alt er fulgt etter boka. Ta kontakt om du er interessert, pris kan diskuteres da denne dessverre må bort forholdsvis raskt. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43864010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Går billigere ved rask avgjørelse! Innbytte i e39 original M-Sport sedan vurderes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Ingen interesserte? Veldig lov med bud på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Ny pris! Må bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Nedsatt pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 189 000 til bimmers medlemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Bump! 185 000 eksklusiv om.reg. til bimmers medlemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44564661&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 har en e39http://bimmers.no/topic/773886-e39-22-170hk-skinn-dynavin-coilovers-19-felger-ryggekamera-selgebytte/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Er en 2008mod 520d M-sport 177hk av interesse i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Desverre så ble denne solgt i starten av November. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå