e30_joakim Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hei . Har lest litt rundt om dette : M47d20tu: . Swirl flap kom vel også på denne, kort fortalt spjeld i ene settet med innsugskanaler, skruene kan løsne og da har du motorhavari. Ikke et utbredt problem, men det har skjedd noen ganger og har dermed fått en del oppmerksomhet. Alle motorene etter dette har disse spjeldene. Må man av med toppen for å fjerne disse ? noen som har link eller bilder av hvordan disse ser ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Må ikke ta av toppen, holder med innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Må ikke ta av toppen, holder med innsuget. Okei , fant film på youtube om dette men er bare å ta av flapsa , er ikke noe annet som må kjøpes ? unntatt pakkninger skjønner jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Optimalt bytter du de vel ut med blendelokk, og ikke bare gjerner flapsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Optimalt bytter du de vel ut med blendelokk, og ikke bare gjerner flapsen. Okei , men det går vel ann å bare fjerne flapsa og skru det sammen igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 noen andre som har gjort jobben , med å bare fjerne flapsa uten å sette inn noe annet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Beste er å kjøpe endelokk.. Gs selger det nå mener jeg.. veldig enkel jobb:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Beste er å kjøpe endelokk.. Gs selger det nå mener jeg.. veldig enkel jobb:-) Okei jeg har 2004 modell , hvem av dem skal jeg ha med tanke på millimeter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Ville demontert og sjekket, så bestilt siden de varierer endel har jeg lest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Ville demontert og sjekket, så bestilt siden de varierer endel har jeg lest. Da skal jeg gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå