316 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hei! Noen av dere som har tips til et noen lunde billig og bra kamera å sette i dashen? Leste om det til ca 1500 norske kroner som ble aktivert av lyd, for eks når man lukker døren eller hvis noen skulle kræsje i deg mens du er parkert. Tips? Kjør debatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Noen som har erfaringer med Dod Vrh3? Filmene fra YT ser meget bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Trodde dette var no tull. Om du endrer topic til dash cam istedefor dashcam. Så gidder sikkert flere og trykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Ser ikke helt grunnen til det...? Men bestilte Dod Vrh3 på eBay nå, så håper det er like bra som jeg tror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ok. Jeg har droppa og gå inn på tråden 3-4 ganger fordi jeg trodde det bare var noe tull. Forstod ikke du var på jakt etter dash cam før jeg gadd og åpne tråden. Kan sjekke http://www.dx.com (deal extreme) Sett mye ting til en rimlig penge der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Dash cam og dashcam er vel en og samme sak, i Grunn? Men jeg kan endre, hvis det gjør noe med saken. Takk for tips ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Det er en som kaller seg for Techmoan på Youtube som pleier å teste bilkameraer på en grundig og god måte. Jeg har selv nettopp kjøpt et kamera ved navn Mobius, som han testet i sommer. Her er testen hans: Dette er et kamera som passer meg perfekt, men det passer sikkert ikke for alle. Noen ønsker kanskje muligheten for å kunne spille av opptak direkte på kameraet, og da er den en fordel om kameraet har skjerm. Da kan kameraet Mini DVR 0801 være et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Bruker denne tråden siden det omhandler det samme. Vurderer å gå til innkjøp av dashbord kamera. Noen som har dette og har noen anbefalinger? Vil jo helst ha et som er lite og minst mulig synlig i ruta, om det fins noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 https://dashcamtalk.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Har MINI DVR 0801 uten GPS. Denne er liten nok at den synes ikke ruta. Denne er koblet sånn at når jeg skrur på tenninga så skrur denne på og filmer i 5 min omgangen før den starter på neste opptak. Hittil er jeg ganske fornøyd med kvaliteten på bilde veldig enkel og montere samt utgang til skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Jeg bruker dette, og er MEGET fornøyd. http://www.ebay.com/itm/ITRONICS-ITB-100SPW-Full-HD-WiFi-GPS-Vehicle-Driving-Recorder-DVR-CAR-BLACK-BOX-/310903551838?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item48634bb75e&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Og jeg har et slikt liggende nytt i eske hvis noen skulle være interessert. Følger med 32Gb kort. http://www.ebay.com/itm/2013-Newest-DVR207-HD720P-IR-Car-Vehicle-Dash-Camera-Transcend-32GB-Class10-SD-/281068681049?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4170ffb759 Skulle egentlig ha dette i en av bilene mine, men det blir litt risikabelt hehe. Det kan jo fort slå feil vei hvis noe skulle skje. AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Eg bruker dashcam, har sånn bevegelses sensor som slår på kameraet i noen minutter før det går av igjen. Tror min hadde 7t innspillingstid på det 16gb minnet. Du kommer til å nesten glemme at den er der i frontruten/dashet, men har det alltid i bakhodet. Og ja....har sett litt rare ting pågå når eg er på jobb osv når bilen er aleine. Folk sparker i dekkene, ser hva du har inni bilen og selvfølgelig lager missunnelighets riper i lakken osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå