Djwik Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 er det noen som har erfaring med dobbelt virkende støtdempere på e39? har skjønt at de kan være et hælvtte av å til
stig. Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 dobbeltvirkende støtdemper er jo gull,en vanlig tradisjonell demper(nå er ganske mange dobbeltvirkende da) den demper kun når bilen "fjærer" nedover for å så "sprette" opp igjen pga fjærkrafta, men en dobbeltvirkende så demper støtdemperen støt begge veier både opp og ned.
Otis Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 Joda, dette vet vi jo. Derfor navnet dobbelt virkende. Men jeg forstår ikke hvorfor dette skulle være dårlig, slik som TS skriver.
Djwik Skrevet September 13, 2013 Forfatter Skrevet September 13, 2013 Jeg vet Åssen demperen virker Men jeg lurer på tips til å bytte den får å få komprimert fjæra osv..
Otis Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 Du bruker en McPherson fjærklemme for å komprimere fjæra, du kan bruke de fra Biltema, men de er litt dritt på denne bilen. Men det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå