bimmerfun Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Hei Noen som har en Max Jax løftebukk, som kan anbefale den? Vurderer også Biltema sin saksebukk, noen erfaringer der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Følger denne da jeg vurderer en maxjax pga takhøyden i garasja mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Står litt i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Jeg selger en john bean 2 søyler, den ble kjøpt ny høsten 2012. Kun brukt få ganger. Selges for 20000,- inkl mva 2-søylere John Bean SOL 3000 3 tonn Bruksområder Ypperlig 2-søyler for de med begrenset takhøyde 2-søylet elektromekanisk billøfter med 2 motorer og 3 tonns kapasitet Løfter alt fra de minste småbilene, f.eks. VW Polo, til de lengste varebilene som f.eks. Toyota HiAce med standard armer uten forhøyere Denne billøfteren har spesielt høy kvalitet og stabilitet i forhold til prisen Forhøyere brukes på biler med f.eks. stigtrinn Egenskaper Automatisk smøring av spindler og muttere Automatisk låsing av armer Ingen forbindelse mellom søylene på gulvet Bøylen over bilen monteres i ønsket høyde, min. 3.7 m. / maks. 4.2 m. over gulv Stor bredde mellom søylene: 2.660 mm. Løftehøyde maks. 2.030 mm. NB! Denne løfteren kan med enkle tilpasninger også brukes der takhøyden ikke er større enn 3.200 mm. - be om informasjon Leveres i farge RAL 3000 (rød) Varianter Tekniske spesifikasjoner Tilbehør Pris* Art.nr.: JBC SOL 3000 2-SØYLER 3 TONN John Bean elektromekanisk 2-søyler 3 tonn med 2 motorer. Løftehøyde 2.030 mm. 23.900,00 * Alle priser er eks. mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Takk for linken til den andre tråden. Men er det flere som har maxjax som kan komme med negative/positive ting? Om den er grei, er jo det genialt at man kan fjerne den lett, slik at det ikke er permanent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Jeg har en slik. Meget godt fornøyd. Løfter div 2tonns biler uten problem. Sliter litt med å få søylene til å løfte 100% synkront, men ikke noe praktisk problem. Verdt å merke seg at det ikke er uendelig med sikringspunkter på disse, men du kan borre opp flere. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Jeg har også sett på maxjax opp mot sakseløfter. Begge har sine fordeler/ulemper. Et fint alternativ til maxjax kan være denne: http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... sel%F8fter Den er nok bedre enn maxjax på flere måter. De selger også sakseløfter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 jeg har maxjax kjemepefornøyd bruker den heletiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Jeg har også sett på maxjax opp mot sakseløfter. Begge har sine fordeler/ulemper.Et fint alternativ til maxjax kan være denne: http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... sel%F8fter Den er nok bedre enn maxjax på flere måter. De selger også sakseløfter. Se der ja, det så interssant ut. Spesielt løftebukken til techlift. Maxjax var de utsolgt for, og slik eg forsto det skulle de ikke ta den inn mer - skulle komme en annen forbedret versjon.(annet merke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå