Mariuse34 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hei! Ryggesensoren på E39'en min oppfører seg litt underlig. Setter bilen i revers og innimellom piper den med et halv sekunds intervaller, uten noe bak bilen. Avogtil ikke. Fungerer ellers som den skal. Hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 En sensor som ryker snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Hvor styr er det å bytte? Hvordan finner jeg ut hvilke sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Skru på pdc og ta på sensorene. Den som du kjenner minst tikking fra eller ingen tikking er død. Eller ta en diagnose.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Jeg bruker høreapparat på det ene øret pga en ulykke. Når jeg står ved en sensor så tikker apparatet noe jævlig. Kan godt komme å undersøke dette for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå