EirHoy Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2013 noen som har erfaringer med TA Technix ? hørt litt forskjellig :/
evi Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Skal du ha uten TÜV har jeg hørt mye bra om BC racing.
bmwpower86 Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 har det dekselet du mangler det kan du få av meg om du betaler frakt eller henter det. synes du gjør en god jobb vær veldig nøye når du fjerner rust holder ikke alltid og pusse mye må sand blåses eller kuttes bort
EirHoy Skrevet November 2, 2013 Forfatter Skrevet November 2, 2013 Da har sveisinga i dørken blitt påbegynt! ikke så mye igjen nå, er ferdig med ene siden har også begynt å plukke ned fjærben osv fremme. skal vaske og tectylere hjulbuer og lakkere oppigjen diverse vurderer også å bare lakkere oppigjen fjærbena og kjøpe senkefjører til å begynne med. mener det var 60/40 jeg så på, litt usikker, men vertfall mye billigere enn sikelige coilovers blir den noe stivere med senkefjører eller blir det som normalt? bilder kommer i morgen! )
evi Skrevet November 2, 2013 Skrevet November 2, 2013 Den blir som regel stivere. Kommer helt an på hva du kjøper. Må se hvor stiv fjøra er, dette står ofte oppgitt Bilder!
EirHoy Skrevet November 2, 2013 Forfatter Skrevet November 2, 2013 Okei! skal se litt på det bilder kommer i løpet av morgen dagen
EirHoy Skrevet November 3, 2013 Forfatter Skrevet November 3, 2013 Ferdig å sveise rust i dørken nå! og er greit fornøyd til å vere førstegang! orker ikke å skrive så mye, lar bildene tale for seg selv kommer mer i morgen... Begynte å plukke ned fjærbena 540i caliperene som venter på sandblåsing og lakk. Bakpotta som skal bli brukt Orginale 520i bremseskiver 540i bremseskiver mot orginale 520i bremseskiver Tectylert på undersiden av dørken Begynt å plukke ned fjærbein på andre siden også
sveigis Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Dette blir bra.Alltid deilig når ting går fremover. Var litt forskjell på bremsene ja uten tvil.
EirHoy Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 Kommer noen flere bilder etter helgens økt nå! skrier litt under noen av bildene så får resten tale for seg selv er ell bilder man liker mest! hehe Fjærben komt av Sveisene behandlet inni bilen. Slipt bort noe overflaterust og tectylert Hjulbuer vasket, blir tectylert til helgen. kom seg noe grusomt bare etter høytrykkspyler Arbeidsbenken min nå før jeg reiste To grusome bakfanger fester
evi Skrevet November 4, 2013 Skrevet November 4, 2013 Ser bra ut! De bakfanger festene har jeg drevet med i dag også! Fæle saker, men dine er fine sammenlignet med mitt ene.. Ikke er de spesielt billige heller.
EirHoy Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 Ja, er endelig godt å komme ordentlig igang nå! har heldigvis ikke blitt lei av å sveise enda, heller lyst å gjøre det mer! hehe ja, var ikke akuratt pene disse festene, såg på ditt isted, det var jo omtrent helt borte
EirHoy Skrevet November 8, 2013 Forfatter Skrevet November 8, 2013 Har fått demontert enda litt mere i hjulbuene fremme idag. Fikk heldigvis av alle bærearmene, høyre side må både øvre og nedre byttest Stablisatorstag foringene må byttest 520i bremsecaliperene. (mulig jeg selger disse om 540i funker som det skal Stablisatorstaget skal lakkes oppigjen. Ble jaggu tomt her nå gitt. skal tectylerest iløpet av morgendagen/helgen. og det var vell det for ikveld. kommer mere i morgen :P evi reagerte på dette 1
EirHoy Skrevet November 10, 2013 Forfatter Skrevet November 10, 2013 Starta dagen idag med å få på plass en hylle og rydde litt Så har jeg fått tectylert hjulbuene! ble ganske fornøyd med det! også begynte jeg som smått på felgene mine! starta med å våtslipe kanten og se hvordan det blir. så langt ser det bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå