Designer Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Ser på 3- og 5-serier BMW Som skal ha litt hester men også var grei i kostnader når det gjelder drivstoff. 1997+ Er det noen faremoment jeg bør se opp for? Er automat kassene med tiptronic holdbare? Bruker bensin versjonene før år 2000 mye på mila? ikke over 50.000,- Jeg har ikke hatt BMW før, dette blir min andre bil. Så kom gjerne med ting jeg bør se opp for, Positive og Negative! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Har lagt merke til at det er en del E39 5-serie å få for rundt 50-70.000 kr. Sikkert mye bra tips å hente ut fra forumbrukerne her, men denne siden er også et bra hjelpemiddel: http://www.autopower.se/default.asp. Står noe alla Beganatgudien i ei liste på venstre side, der kan du se kjente feil/ feil man burde se etter på bla. E39 5-serie og E46 3-serie. Ryddig service historikk, unngå "ungdomskjørte" biler, evt. sjekk at automat girer pent og sjekk alle paneler og sveiseskjøter nøye for rust/bobler (må ikke være dealbreaker, men godt prutningsargument) er tips jeg kommer på i farta. Når biler blir så gamle og har gått så langt, begynner nesten alle bruktbiltipsene man noen gang har hørt å bli ganske aktuelle.. NB! Det er Steptronic på BMW, Audi kan få ha triptronic for seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Takk for råd og tips. Jeg skal se hente en e46 diesel på lørdag. Det er steptronic ja, oki...oops Så bare noen hadde skriv triptronic i en annonse. Da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Husk å søk på forumet før du poster ny tråd Ligger tusenvis av slike tråder med masse tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Takk for råd og tips.Jeg skal se hente en e46 diesel på lørdag. Det er steptronic ja, oki...oops Så bare noen hadde skriv triptronic i en annonse. Da vet jeg det Angående diesel, bør du lese første posten i denne tråden viewtopic.php?f=1&t=177720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå