Trulsjoha Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Må vel lage en tråd om hva jeg skal holde på med i vinter. Er da en 88mod 325i orginal fra fabrikk med blant annet: Sperre 25%. sort sportskinn. digital klokke med utetemp. sort taktrekk. servo. abs. el vindu. el speil. takluke. Mtech II pakke. Planer for tiden er å renovere bilen totalt, bytte alt av foringer, ta det som er av rust og en hellakering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 flott bil Hvilken farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Orginalfargen er lachssilber metallic. Hvilken farge jeg skal lakke den opp i er mere usikkert. Er litt inspirert av den todelte fargen Anders Wenås hadde på sin e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Knallfin bil med rette options. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 En liten bildeuppdate. Snart på tide å rulle den inn i garagen for lagring! Gådd ned på dimensjon på dekka fra 245 til 215/40r17, ble noe mere strekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Nydelig bil du har her Helt lik min utenom felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Meget pent eksemplar! Ta vare på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emptii Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 gje faen i todelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Nydelig bil! Fin den fargen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 pent , følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Imenes Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Kjempefin bil, spennende å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Blir ikke å skje så mye fremåver før det nermer seg sommer. Bilen står i en trang garage, og jeg er på havet... Om noen hvet hvor jeg kan kjøpe gromt understell til banebruk, er jeg interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå