Anderspr0 Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 Hei! Har justerbar senkesett på min E46 sedan 2000mod. Det sitter på 19" med 235-35-19. Sitter også på en M3 front (noe å måle utifra). Får knapt håndflaten mellom dekket og innerskjermen på øversiden av dekket. Fronten sitter ca 10cm fra bakken. Hvordan i fanden får man bilen til å sitte "klistret" til bakken? Må jeg fjerne innerskjemene? Føler meg grønn nå. Ser også nå at fronten er høyere iforhold til bak mtp. dekkene. LOL
D.Toft Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 tja, vekk med innerskjermer, sett på mindre felger, med samme bredde of\g profil som du har nå, feks 235-35-18
Anderspr0 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Må bite i det sure eplet å si jeg angrer på kjøpet av 19"
e30_joakim Skrevet September 17, 2013 Skrevet September 17, 2013 Anderspr0 skrev: Må bite i det sure eplet å si jeg angrer på kjøpet av 19" kan kjøpe dem jeg
scoot Skrevet September 17, 2013 Skrevet September 17, 2013 For å få den så klistret så må du vel nesten kjøre luft-kit? Skal du ha den i nærheten så kistret på et static oppsett så blir den jo helt ubrukelig i Norge.
Anderspr0 Skrevet September 19, 2013 Forfatter Skrevet September 19, 2013 Er snakk om å få den lavere, kanskje slik at knyttneven går under fronten.
pautomagi Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 Hvis du har en god porsjon dekkstrekk så vil du få bilen noen mm lavere bare der. Så trenger du coilovers som kan justeres godt ned. Og får å få det enda litt mer ekstremt så valser du hjulbuene og kjøper camberkit forran og bak. Evt. Vurdere airbags
Anderspr0 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 Hvordan justerer man senkesettet bak? Tenker å justere ned, men vet ikke helt hvordan?
Thundercoil Skrevet Mars 30, 2014 Skrevet Mars 30, 2014 Bakfjæren står over/under en kopp med gjenger på, der man skrur opp/ned på en fjærskål. Det pleier å være firkantede hull rundt fjærskålen, slik at du kan justere med verktøy som fulgte med settet. Kaller verktøyet for justeringsskje o.l. Bruker forøvrig samme skjeen til å justere bak og foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå