Rabies Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 http://bil.fvn.no/bil/Vurderer-fartsspe ... jmtfMa-2So Noen andre som har sett dette? Ikke at jeg tror jeg kommer i økonomisk situasjon til å kjøpe NY bil med det første, men dette vil jo ta livet av toppsjiktet i bilindustrien. Jeg mener, hvem faen kjøper en M3 når man kan kjøre like fort i en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Kan ikke se utfordringen, med dagens elektronikk kommer det nok et bypass-system på dette før de rekker å montere det i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Nok et tiltak som aldri blir gjennomført.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 http://bil.fvn.no/bil/Vurderer-fartssperre-pa-120-kmt-51562.html#.UjmtfMa-2SoNoen andre som har sett dette? Ikke at jeg tror jeg kommer i økonomisk situasjon til å kjøpe NY bil med det første, men dette vil jo ta livet av toppsjiktet i bilindustrien. Jeg mener, hvem faen kjøper en M3 når man kan kjøre like fort i en 316 aks? Og kanskje kjøreglede, uansett har vi utrolig mange eldre biler som må bli chippet med en slags innretning. tror uansett ikke dettw vil tre i kraft sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Med den innflytelsen den store bilindustrien i EU-land har så ser jeg på det som svær lite sannsynlig at dette blir innført. Det virker for meg som å være en billig unskyldning for en måte å kompansere for den elendige standarden på kjøreopplæring man finner rundtomkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå