Wolmer Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Heisann. Jeg har en slags knirkelyd fra bakstillingen på min E34. Denne lyden er på venstresiden bak og høres veldig godt. Det er ikke en vanelig klunkelyd, men mere knirkete/gnikkende lyd. Jeg klarer ikke å få fram lyden når jeg løfter bilen opp og prøver å kjenne på foringer og diverse. Men den kommer med en gang bilen kjører på en hump eller svinger sånn at vekten bake forandrer seg fra side til side. Noen som har noe erfaringer med dette eller lignende problemer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Jeg har akkurat det samme problemet,alt av foringer virker tilsynelatende bra. Men mitt problem tror jeg at det er selve støtdemperelageret bak.Hvis jeg "gynger" på bilen bak ,så knirker det under rundt demperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Er ofte det bikkjebeinet i bakstillinga som forårsaker knirking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Jeg hadde samme problem for ikke så lenge siden, da var det toppforingen til støtdemperene som hadde gått, dette knirka masse. Jeg klarte heller ikke å finne noe slark når jeg løfta bilen på bukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolmer Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Det var bikkjebeinet som lagde knirkelyden men det er en annen lyd også fra bakstillingen. Vanskelig å forklare men finner nok ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå