rayinge84 Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 Skal kjøpe meg en e61 525d. Noe spes eg må se etter på disse bilene?
Spiff Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 har leita etter delenummer til shadowline lister nå, men finner bare de nedre under vinduskanten, er det noen som klarer og spore opp delenummer på de i overkant av dørene for meg? blir matt finish. også prøver jeg og finne m5 bakplate til bakluka, er det noen som har delenummer på denne? fant den på delekatalogen, men selve delenummeret på denne var tatt bort, noen som har dette? og er det noen som vet hvordan denne skal festes? har kikka litt på bakluka mi for og se hvordan denne eventuelt burde festes uten og bli noe klokere
Saltkjelen Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Den opprinnelige E60/E61 tråden ligger under "DIY/prioriterte tråder" underforumet, så spørsmål videre bør postes der. @ Spiff: Jeg har postet svaret i den opprinnelige E60/E61 tråden: http://bimmers.no/topic/587779-e6061-tråden/?p=2774036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå