shinaa Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Heisann, har en Bmw 320i stv. Vi har mistet den nøkkelen som hører til, så skal bytte lås på den, derfor lurer jeg på hvordan får jeg opp døra uten nøkkelen, så jeg får byttet om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Falken og viking har vel en tjeneste på det der, tar noen hundrelapper for å åpne bilen mot at du da dokumenterer at bilen er din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Ny nøkkel kan du bestille på bmw,ha med bilens vin nummer.Ikke lett å dirke opp en bmw selv for falken,i verste fall må du ofre en siderute bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shinaa Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Jeg kommer inn på passasjer siden, for der er døra ødelagt, skal bytte låsene i dørene og bakluka + tenningslåsen Må bare finne ut hvordan jeg får opp låsen på førersiden da vi ikke har nøkkelen mer Men har nye låser og nøkkel til den nye låsen Noen som vet noe måte å få den opp fra innsiden? =) uten å ødelegge døra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Det beste er om du får tak i original nøkkelen via BMW forhandleren. Å bytte låser blir dyrt. Pluss at du får tull med startsperren på bilen, og må på verksted å omprogrammere elektronikken. Hvis du ikke har diagnose verktøy selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå