leine Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Har problemer med at motoren går ujevnt ved pådrag. Den "jager" mellom bra og dårlig effekt med korte intervaller (ca 1 sek). M43b19 Noen som har en mening om hva dette kan være? Slik jeg ser det er det helst et problem med bensintilførsel eller en sensorfeil. Har byttet bensinfilter uten at det hadde noen effekt. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandesp Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Kjenner igjen syntomet du beskriver jeg har merket det samme men det var på 6 sylindra 320i men jeg hadde den bilen i flere år og gjorde aldri noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Kan være en sensor. Har du fått lest av elektronikken? Jeg opplever litt av det samme på min E39 520i. Og på den er veivaksel sensoren defekt. Får se om det endrer seg etter bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå