midlertidig Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Har en 98 mod e39, 520i. Det lyser et lys som sier at en pære på høyre side bak er gåen, men når jeg sjekker bak så er alle pærene i fin tilstand og fungerer. Noen som vet hvordan dette kan fiksest?
bjalle Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Pleier bare å være irr i pæreholderen,prøv litt rengjøring.
tomasb Skrevet September 21, 2013 Skrevet September 21, 2013 Sjekket høyt-sittende bremselys?... Er ikkje den første som har gått på den lille smellen
midlertidig Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 Høyt sittende? Det er jo bare 1 pære til blinklys på toppen? Rengjorde alle sokklene og sprayet inn med elektrospray, fortsatt samme feil..
camxer Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Han snakker nok om bremselyset som er midt på toppen av bakruta under taket Den gikk hos meg og da viste den at det var feil på høyre side bak. Edit: av en eller annen grunn så inbillet jeg meg at du hadde stasjonsvogn, på sedan er den nederst på bakruta, men du ville nok forstått hvilket lys jeg mente hehe
Clevion Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Tredjebremselyset ditt er mest sannsynelig gåen, til og med denna så ikke jeg når jeg kjøpte bilen min
midlertidig Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Åååja! Ja det må jo nesten være den da Men må jeg ut med hele hattehylla da, eller er det bare til å nappe av dekselet?
krbj Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Kommer til den fra bagasjerommet, er en liten luke under hattehylla
midlertidig Skrevet September 27, 2013 Forfatter Skrevet September 27, 2013 Allright, flott! Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå