Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Min Bmw E39 523 driver og kutter hele tia.. Når jeg spinner på grus og går over til asfalt så er det utsom alle hestene forsvinner, evt at antispinn slår inn også kommer det en sånn lyd at motoren dæver... Og har antspinnen slått av og kan ha fult turtall og den spinner liksom ikke.. Og det er ikke noe galt med antispinnen pga knappen og lyse kommer på og av når jeg vil selv.. Er bare så irriterende.. Noen som vet?

Skrevet

Høres ut som du ikke har slått av DSC helt. Har du kun trykket inn knappen slik at 1 lys kommer på? Holder du inne knappen slik at 2 lys kommer på, så er DSC helt av.

Skrevet

Den gjør det når jeg står stille og :P men har jeg ikke det så bytter jeg clutchen for når jeg slipper clutchen så virker og hører det utsom jeg holder clutchen litt inne hvis noen forstår hva jeg mener?:) kan legge ut et klipp etterpå ;)

Skrevet

Du kan selv se om clutchen slipper ved forsøk på spinning.

Da vil turtallet holde seg relativt høyt, men du vil ikke spinne på noen hjul.

Skrevet

Jeg vil nesten si at turtallet kommer opp ganske høyt men det er jo stabilt så skulle ikke den kommet nesten til turtall sperra da? Holder på og laste opp videoen nå ;)

Skrevet

Seriøst? :/ Var det jeg fryktet :/ Men de forrige eierene har kjørt pent med motor/girkassa og clutch pedalen er kjempe fin og den tar med engang.
Men det jeg har merket er at når jeg står stille i feks en svak oppover bakke eller på flata så kan jeg bare slippe clutchen rolig ut så triller den framover av seg selv uten at den dør liksom i 1gir :S
Takker for svarene så langt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...