bmw530dta Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hei jeg har en e39 touring fra 2002, diesel, ...når jeg trykker pedalen i bånn og bilen skyter fart hører jeg en skrapelyd, subbelyd bak meg på høyre side.... kan dette være luftfjærene ? da jeg hadde den på verksted sist sa en mekaniker at den hadde detti nedpå over natta.... takker for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 sånn er min 97mod uten luftfjæring,irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 frykter dette kommer til å koste litt kroner....noen som vet hva dette er og evt hva det vil koste å fikse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Ingen vet hva det er enda, og dermed kan ingen vite hva det koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 nei det er no så, men noen som har peiling på hva dette kan være.. lyden kommer så fort en trøkker på pedalen...irriterende skrapelyd som jeg mener kommer fra høyresiden det er nye hjullager på bilen det er nye bremser på bilen det er nye stag og hjuloppheng på bilen ... så jeg tror det kan være støtdemperne,..min bil har luftfjærer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Kan det hende det kan være noe med motoren eller noe der fremme? Men at du blir lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 når jeg tramper på slik at bilen senker seg litt i baken så får jeg en klakke/knitrelyd bak,hører lyden best med høyre vindu åpent,har ikke luftfjæring men vet hjullagerne er dårlige bak. skal bytte lagre å div neste uke så kan fylle inn info etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 sjekk knirkeforingene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå