glue Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hei, har vurdert et turbobygg om ikke fryktelig lang tid, og har da tenkt på å sette inn en 325 motor i min e36 med m52. Hva er det som må gjøres for å få en m50 i min med m52. er det bare ledningsnett og hjerne som må hentes fra m50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Såvidt jeg husker er det vel i hovedsak ledningsnett og startsperre ( M52 har vel startsperre, noe jeg mener å huske M50 ikke har ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Ledningsnett likt Bare å klippe den lille grønne ledningen i motorkontakten(mot billedningsnettet) så er startsperren borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå