Gå til innhold

E39 M5 selges til altfor lite!


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Her har du bilen for deg som liker en ordentlig søndagsbil du kun tar ut på godværsdager, for deg som liker å kjøre noe som brommer godt og går enda bedre, eller for deg som vil ha noe å frese rundt banen. Dette er den ultimate bilen enten man liker familiebil eller racerbil, dette er BMW M5!

BMW har med denne sportssedanen virkelig vist at det går ann å blande comfort i hverdagen og sportsligheter til helgen, her har du en kraftig V8'r på 400hk, som "drar skinnet av pølsa"! Men selv med et sportslig justerbart understell har man fortsatt masser av comfort igjen, og man sitter så godt at man ikke har lyst til å slippe opp høyrefoten og ta ut nøkkelen av tenningen!

Per dags dato er den satt opp for sportslig aktivitet rundt banen, med justerbart understell (coilovers) og gateslicks foran (Toyo R888). Dekkene har en enorm gripeevne som gjør at bilen sitter godt klistret til asfalten, og du slipper alt som heter understyring, den kjører akkurat den veien du svinger.


Bilen ble hentet fra Tyskland i fjor høst, og siden det har den kun blitt kjørt et fåtall ganger på vei og på bane, og den står innelåst i tørr garasje. Bilen har aldri vært vinterkjørt, verken i Norge, Tyskland eller Italia (bilen er opprinnelig solgt ny i Italia), derav ingen vinterhjul. Men det følger med 2 sett originale 18" M5-felger, så her har du mulighet til å enten montere ekstra sommerdekk for banekjøring, eller om du vil ha de til vinterhjul og kjøre bilen på vinteren.

Dette er en facelift e39 så den har originale Hella front- og bak-lamper, samt en forbedret versjon av S62-motoren. Den har per dags dato kjørt 176 000km, nylig utført oljeskift med originaldeler og Gulf Racing-olje, samt nye bremseklosser foran og ny bremsevæske for ordenhetsskyld.

M5'en har ikke skilt enda, da det gjenstår engangsavgift for å få norske skilt utlevert, men den er ferdig momset inn. Så her har man valget om man vil ha bilen som banebil, vente litt med engangsavgift, eller å hente skilt med en gang og bare kose seg med bilen! Med vanlig beregning faller prisen på engangsavgiften på rundt 200 000,- mens med alternativ beregning blir det langt billigere. Her kan man fort få en M5 til under 300 000,- og det er svært billig for en original bil fra en av de siste årene E39 M5 ble produsert!


Jeg har også PVCduk og et OB Wiik "Racing"-telt i farge svart 3*6m som kan følge med mot tillegg i prisen. Ta kontakt for en hyggelig prat om bilen, som kan besiktiges etter avtale.

 

Link til bimmerstråd: http://bimmers.no/topic/741728-tzunamis-e39-m5-vurderes-solgt/?hl=%20tzunami%20%20e39

 

Bilen har pr dags dato gått ca 176 000km, nylig hatt oljeskift, bremseklosser foran og bremsevæske, den er i god stand, ingen ulyder fra motor, bruker ikke olje, og heller ingen andre tegn til aldring og slitasje på bil eller motor.

 

Noen bilder fra jeg kjøpte den:

DSC09130.JPG

DSC09134.JPG

DSC09135.JPG

DSC09138.JPG

DSC09140.JPG

DSC09144.JPG

DSC09145.JPG

DSC09147.JPG

DSC09150.JPG

 

Bilder fra hvordan den er nå:

 

DSC01362.JPG

DSC01363.JPG

DSC01364.JPG

DSC01366.JPG

 

Felgene på de siste bildene har jeg ikke lenger, men har 2 sett med org. m5-felger som skrevet over

 

 

Så til prisen.

Jeg har ikke låst meg på noe pris, men håper å få rundt 130-140 000,- for bilen, ferdig momset.

Om det er av interesse så ta kontakt på pm eller 977 84 957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Det var nok ikke 140 000,- klar for skilt nei, da hadde jeg aldri solgt den :P

Men den er solgt ja, såvidt jeg skjønte det så kommer det skilter på bilen med tiden, så håper å kunne følge med på bilen senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...