Gå til innhold

Navi Pro og streaming (BT) fra Spotify


Anbefalte innlegg

Hei!

Det er sikkert mulig å søke på forumet for å finne svar på det samme, men jeg har kun tilgang til mobil og søkefunksjonen fungerer ikke hos meg?

Uansett har jeg en splitter ny F21 2014 med Navi Pro. Telefon fungerer fint over Bluetooth, men når jeg starter Spotify på telefon spilles sangen jeg starter, men så starter problemene.

Med iPhone har jeg ikke mulighet til å skifte sang fra bilen, dette må gjøres på iPhone. Gjør jeg det på iPhone eller hører ferdig sangen så henger artist og ssngtittel fra første sang igjen i skjermen. Dog teller sekundene igjen av sangen riktig.

Kobler jeg til Windows Phone fungerer det å skifte sang fra bilen, men samme problem med at artist og sangtittel ikke oppdaterer seg.

Videre kan jeg ikke skifte sang (verken på iPhone eller Windows Phone) fra rattet, og åpner jeg apillelisten eller forsøker å skifte fra rattet får jeg bare en liste hvor det står "Spotify" nedover.

Er dette kjente problem eller er det jeg som har feil eller gjort feil et sted? Har forsøkt med tre ulike iPhoner og har samme problem på alle..

Takk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, Spotify er oppdatert og det fungerer ellers greit via AirPlay til AppleTV, men fikk i kveld testet i VW med tilsvarende løsning og set virket tilfredsstillende.

Ellers kan jeg nevne at på vei hjemover nå fungerte det litt bedre, fikk faktisk bytte sang vha. "hjulet" i bilen, men det virker som at det er noe merkelig med opplegget, for det er veldig sporadisk, og riktig artist/sang henger ikke på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det hjelper deg noe spesielt, men vil bare si at i min e90 2011 med navi pro fungerer det greit å streame fra spotify og bytte sanger på rattet.

Litt knotete å finne frem til hvordan man kobler på selve audiofunksjon via blåtann, men når man først har lært seg dette fungerer det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det hjelper deg noe spesielt, men vil bare si at i min e90 2011 med navi pro fungerer det greit å streame fra spotify og bytte sanger på rattet.

Litt knotete å finne frem til hvordan man kobler på selve audiofunksjon via blåtann, men når man først har lært seg dette fungerer det greit.

På våre to biler (f10 og F11) fungerer det fint å streame fra Spotify. Men når jeg har koblet mobilen til USB uttaket får jeg ikke byttet sang fra rattet. Da må jeg inn på mobilen og gjøre det. Men når jeg streamer over bluetooth får jeg til å bytte sang fra rattet... JEg synes det er vesentlig bedre lydkvalitet når jeg kjører musikk over USB og da får jeg samtidig ladet mobilen og når man har iPhone 5 må man lade ofte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...