snorrebmw Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Kjøpt nye 225. frem dekk. Pluss Stag fra M3. Monterer dette og tar 4 hjuls kontroll. Med senkesett. Krysser fingre.. Bakfelger lakkes opp i helgen. 265 på 10" felg blir som det er bak. Må modifiser litt. Valse buene og pynte pent i lakoriene.. Plastikk innerskjermer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Da er det bare å plinge på med tanke på skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Da er det bare å plinge på med tanke på skjermene Will do.. I dag er det garasje Øllll.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Heftig med de felgene der.. Så bra ut Ellers en pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Heftig med de felgene der.. Så bra ut Ellers en pen bil.. takk det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Hørte ikke noe fra deg i helgen, hører jeg noe fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hørte ikke noe fra deg i helgen, hører jeg noe fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Jobbet til i dag.. Joda. Må bare planlegge uka. Ha Hørte ikke noe fra deg i helgen, hører jeg noe fra deg? Jobbet til i dag.. Joda. Må bare planlegge uka. Har snekkere og gravere hjemme. Og vet det er en del de to første dagene.. Men det står på listen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå