Gå til innhold

M40 i E30 fjusker under kjøring, ved kald temp!


VegarVS
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen starter fint om morgenen, og kjører avgårde uten problemer. men etter veldig kort tid, begynner den å miste kraft og dør hen, må derfor legge inn ett lavt gir for å få opp turtallet, så kommer den!

Må jobbe litt sånn, før den blir varmere og da er den heelt fin igjen.. Har blitt verre etter det ble kaldere i lufta!

 

Går greit nå , men ikke fullt så morsomt når snøen er der, og man skal prøve å legge inn ett lavere gir..

 

gode tips, mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har byttet disse? må man av med innsuget for å bytte de? 

Trenger ikke bytte den som går inn til dashbord (Med mindre den også er kaputt)

 

Den føleren som går ti ECU klarer du å skru ut med innsuget på hvis du har en 19(?) skrallefast og går inn på den siden som er nærmest coupe (Gjort dette 3 ganger på min gamle) xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være noe morkene vakumslanger da, disse kan jo ofte skape litt juksing og lugging ved kald motor hvis de ikke er nye :)

Hmm.. Verdt en titt! Men har troa på sensor, ettersom det er alltid ved ett visst punkt:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Verdt en titt! Men har troa på sensor, ettersom det er alltid ved ett visst punkt:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Er mye som kan fucke det til ;) Jeg hadde litt lugging med 520en i sommer, men var kun når det var veldig varmt ute, kun på kald motor og ved rundt 3000 rpm. Fant noen vakum slanger som var veldig morkene og når jeg surra alutape rundt disse så ble bilen bra med en gang, ble en litt sånn billig løsning nå fram til jeg skal ta alle slagene i motoren ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke bytte den som går inn til dashbord (Med mindre den også er kaputt)

Den føleren som går ti ECU klarer du å skru ut med innsuget på hvis du har en 19(?) skrallefast og går inn på den siden som er nærmest coupe (Gjort dette 3 ganger på min gamle) xD

Husker du hvilken som er til ecu?? Den nærmest coupeèn?

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...