sanderbenjaminsen Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hei. Har akkurat tatt en oljecervise for å få nullstilt tellerenm men får fremdeles opp oljelampen i ca 10 sekunder like etter jeg starter bilen. noen som vet hva dette kan komme av? bilen er full av olje, så kan det være at sensoren er defekt?bil; e46 318i M43 På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 treg/tett føler.? feil olje.? lyste oljelampa så lenge før du byttet olje og oljefilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanderbenjaminsen Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 rett olje og alt, og lyste likt både før og etter! Løsning å bytte føleren under oljefilteret kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Tipper det er gåen sensor i bunnpanna. Dette finner du ut med diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Jeg hadde det samme på min. Den forsvant når jeg byttet veivhusvent. slangen som går inn bak på toppen av motoren. Kjent at denne morkner over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå