Gå til innhold

Mer rattutslag Bmw e39


Lars Jøran Dyreng
 Share

Anbefalte innlegg

Altså, Volvo 740/940 har meget godt rattutslag :) En god del bedre enn e39 :) Men selvfølgelig, eldre E-klasse kan man jo kjøre baklengs med ;)

Kunne bare tenkt meg - om det lot seg gjøre - å få litt bedre rattutslag, men förstår at dette ikke hadde blitt "godkjent" Men bilen skal inn på godkjenning nå i nærmeste framtid, så måtte eventuelt blitt modifisert etter dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes vel no weiss vibe stag (aner ikke hva det heter!) men tror veldig mange driftere/e30 folk har kjøpt sånne greier...

 

Men hvorfor skal du endre egentlig? Har hatt e39 og rattutslag/svingradius var helt kurant.. Volvo s80 jeg hadde i fjor hadde elendig rattutslag rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns min bil har litt liten svingradius i forhold til gamle Mazda 626en jeg hadde, med den kunne jeg bare stoppe med rumpa på bilen mot fronten, revers, full sving og bånn gass inn og stå perfekt, med BMWen må jeg stoppe, kjøre fram og ser egentlig ut som at jeg har null peiling på hva jeg driver med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvoer med framhjulstrekk har helt elendig svingradius, skrytet mitt peker kun mot bakhjulstrekk-volvo :)

Nei, driver og ordner og styrer litt for at bimmer'n skal ga litt høyere underholdningsverdi. Derfor tenkte jeg at chip, quiafe-diff hadde vært tingen. Men hadde vært utrolig morsomt å kunne supplert med litt bedre rattutslag til vinteren :) En 2000 520D har ikke akkurat noe drifting-potensial, men har trua på at det kunne blitt en enda artigere bil med noen få tiltak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...