Gå til innhold

BMW E26 320ic motorproblem, trenger hjelp!


Chilivink
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan, jeg har et problem med Bmwen ( E36 320ic) min. Jeg kjørte på flaten så følte jeg at jeg mistet en del kraft 

så eg girte ned, da hørte jeg en skrapelyd fra fronten av bilen. Nesten som om jeg hadde kommet anig med framfangeren. Da kubbet bilen og jeg prøve å starte den på nytt. Jeg fikk start men den var tungstarta, kjørte med inn på et busstopp og måtte slepes hjem. Har hatt en vannlekkasje på den en stund nå men har ikke opplevd noe lik ført, temp. var normal og alt funket helt til den mistet kraften og ikke dro lenger... Når du gir gass i fri smeller det noe underlig av luftfilteret (sånn kraftig pop lyd)

Lurte på noen hadde noen tips på hva det kan være? 
Eller om noen har opplevd noe lignende før..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Er det ingen som kan hjelpe meg? 

Kan legge til at det er en m50 motor. 

Når den blir varm (midt mellom blå og rød på temp. måleren) så kubber an og etter det fjusker/feiltenner den... høres ut som den ikke kjører på alle syl.

Det er også etter dette at den går så vidt frem... Når den er "kald" høres motoren fin ut. Jeg har feilsjekket alle coilene og det er ingen av de som slo ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta og sjekk pluggene i sammeslengen. se om det er olje i "huset" til pluggene :) kan være at den feiltenner av den grunn :P
bilen min skøyt flammer pga det, den hostet og harket ved pådrag osv. men når jeg bytta top dekselpakning og tennrøra og pluggene virket den som den skulle igjen.
husk og tørk olja om det er olje nedi der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...