pinadud Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Da har det seg sånn at jeg jobber mye for dagen, og blir til stor fortvilelse liten tid til m3en. Får jobbet noen få timer, men går får det meste i å trekke ledninger for tiden, og det går ikke akkurat kjapt. Planen videre er å lakke buret hvitt med lastebil, eller bengalakk. Kanskje noen har noen tips til dette? så har jeg fått spacere som gjør at jeg kan ha på de 18" som var planlagt å ha foran. Er 12 mm spacere på for å kunne ha fullt rattutslag. Går AKKURAT, men all klaring er god klaring videre blir det testing torsdag, så da regner jeg med jeg finner noe mer jeg må gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet November 15, 2013 Forfatter Share Skrevet November 15, 2013 Da er bilen snart ferdig, det som gjenstår er hovedstrømbryter, fjerne rattlås og få fikset hjulbuene foran. Og på sikt lakke buret. Hadde en prøveskilt dag idag, og da ble hele innerkanten på hjulbuen brettet ut. Ser ikke så ille ut, men må fikses. Bilen har funket helt supert og ladingen ble løst ved å pusse en irret jording. Til tross for at bilen går 180 i 3. Så reiv den seg løs og spant Det kommer snart en photoshoot med bilder av alt for de som følger litt med må bare få lånt et litt ordentlig kamera. Altså droppe iphone kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Gogogogo nærmer seg nå! Og flere bilder hadde ikke gjort noe, nei! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Få ut noen bilder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Oj, det her hadde jeg helt glemt! bilen er nå satt inn i garasjen for vinteren, og det eneste som gjenstår er hovedstrømbryter og div interiør som bare skal hjelpe litt på utseende og noen praktiske fordeler. Diiesel og Spiff reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Digger at rattet har mine initialer!!! Kristiansan'årn og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Det høres ikke så smart ut. Om du setter av litt og litt penger er det ikke noe problem. Det sier jeg som driver prosjekt som borteboende student med 8k i måneden som skal dekke mat, husleie, regninger og prosjektet, så det klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Glemte å logge ut av bimmers på jobb, så det var Spiff som benyttet den gyldne muligheten til å kødde litt. Bilen blir beholdt koste hva det koste vil Må forresten ha en bilhenger, som må ha tillatt totalvekt på maksimum 1600kg. Noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Glemte å logge ut av bimmers på jobb, så det var Spiff som benyttet den gyldne muligheten til å kødde litt. Bilen blir beholdt koste hva det koste vil Må forresten ha en bilhenger, som må ha tillatt totalvekt på maksimum 1600kg. Noen som vet noe? lurer på hvem som gjorde det først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Så noen billige bilhengere på FINN, mener jeg. Lov å leke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Fått testet enda mer nå snart helt ferdig med alt! Skal få tatt en ordentlig photoshoot når ting er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Jeg tørr å innrømme at jeg har bimmers treigeste prosjekttråd. Men uansett. Ting begynner å gå i orden, og begynner å bli ganske fornøyd kun småting som gjenstår nå! Så noen bilder av hvordan ting ser ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 hvordan kamera linse er det du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Minimalistisk og enkelt! Digger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 hvordan kamera linse er det du bruker? Fisheye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå