Freakshow Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 jaja! men hvor fant du det? eller hvor får du kjøpt det liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Det er rett og slett ebay! funket egentlig ganske greit på iphone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Minimalistisk og enkelt! Digger det Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 åja det er på tlf du har linsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Beklager å måtte skuffe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Etter et forsøk på å fjerne dugg i lyktene, sprakk rett og slett lykta. La et håndkle over med fulle lys, og var tydeligvis litt i overkant varmt.. Men men, er jo bare en banebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Hva er vel en tråd uten bilder? Noen tips før sesongen er i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Sjekk motorfestene dine for slitasje, og om de muligens må byttes. Ene mitt gikk på sist banetreff jeg var på.Eneste jeg kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Du, de så ikke morkne ut i det hele tatt, så stoler på dem men takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Jassåja det blir eksosbygging i helga :ppp? ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Javell der sjef! Ja, erstatte noen katalysatorer og noen lyddempere med noen rette rør heller skal du også utover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Ja blir å bytte styrestag, men får se om jeg gjør det hjemme (ute) da det ikke er så omfattende blir å bytte ut bakpotta med rakrør etter eugodkjenninga tror jeg ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Tror begge bukkene blir opptatt kanskje! Men fikser jo det kult med rakrør! Ville seriøst vurdert eisenmann til 8'er! Det er nam det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Heh, nå har ikke jeg rå til sånt når coilovers, clutch og svinghjul prioriteres kansje når jeg blir lei av rakrør ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Høres fornuftig ut! Så veldig fin ut bilen din! Fikk et lite sniktitt på den utenfor mekonomen Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå