danskiii Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Er det mye justerbart mener jeg? kunne tenkt meg det selv, men ikke fullt så mye camber tenker på dekka [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Er det mye justerbart mener jeg? kunne tenkt meg det selv, men ikke fullt så mye camber tenker på dekka [emoji14] http://www.ebay.com/itm/221619772950?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT er 2-3 cm kortere enn orginalt stag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 (endret) Congratz Endret Juni 6, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Congratz tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Tenkte meg du kom til å vinne den der ja! Bilen din var enda bedre i virkeligheten! Mangler bare interiøret men hva slags girstang var det du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Tenkte meg du kom til å vinne den der ja! Bilen din var enda bedre i virkeligheten! Mangler bare interiøret men hva slags girstang var det du hadde? tusen takk , det varmer interiøret blir vel til vintern vist jeg ikke selger bilen,lyst på noe nytt Girstanga er selvlagd bare for å bryte litt opp i bilen alt for mye svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 tusen takk , det varmer interiøret blir vel til vintern vist jeg ikke selger bilen,lyst på noe nytt Girstanga er selvlagd bare for å bryte litt opp i bilen [emoji14] alt for mye svart Noe nytt? Hva tenker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Noe nytt? Hva tenker du da? alltid hatt lyst på 02 men blir vel til at jeg beholder den er enda ikke helt ferdig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 02 er sweet! Har lyst på et langtids prosjekt selv, men må ha noe å bruke imellomtida da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 02 er sweet! Har lyst på et langtids prosjekt selv, men må ha noe å bruke imellomtida da nå er jo 1serien bruksbilen min så får se hva jeg finner kanskje det blir en 3 serie eller noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Nå ser jeg det er lenge sia jeg har oppdatert noe på sia her , så jeg får vel ta et jafs igjen skjedd litt sia elmia da fått montert k-sport coilovers , camberstag og toe stag for å få RSii under buene på 1 serien Shinet bilen før Bud med noen kompiser og deres bilder Bilde fra dagen før vi dro til Gstreffet Vel fremme i Bud var bilen så heldig at den fikk ei lang selfie stang på taket:) GLEDER MEG GANSKE MYE TIL Å SE DET FERDIGE BILDE Treffet i seg selv var helt rått , mye bra biler og mye folk her kommer noen bilder andre har tatt da jeg glemte å ta selv Også et bilde under fellesturen ¨ Fikk også en slik en på treffet fikk pokal for beste 1serie:) Vidre på kvelden var det på tide med en liten shot På tur hjem var vi også innom Norsk luftambulanse på Dombås å fikk tatt noen bilder Men nå skal jeg ikke plage dere noe mer i kveld med bilder Endret Juni 7, 2015 av Joakim Borgund Torek og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Masse bra bilder her,ser frem tilq resultatet med den heftige stanga der ja! Hva måtte du ut med for coiloversa? og hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Masse bra bilder her,ser frem tilq resultatet med den heftige stanga der ja! Hva måtte du ut med for coiloversa? og hvor Gleder meg virkelig til å se det ferdige resultatet Settet er kjøpt oss gs på kampanje ga rett under 10k for det danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Høyde og hardhet justerbare? Finner dem ikke så må spør, eller kansje du har art nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Høyde og hardhet justerbare? Finner dem ikke så må spør, eller kansje du har art nr? https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/545/2901043 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå