Gå til innhold

Bytte Svingningsdemper Bmw 2000 mod e39 520d


Almendingen
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg Ønsker råd tips om hvor jeg kan få kjøpt dette verktøyet som skal til for å "låse" veiva slik at man kan demontere og montere dette reimhjulet. 

 

Hvis noen har tips ,triks de vil dele om hvordan det kan gjøres generellt så er jeg åpen for forslag!.

 

Ps . Nå har det seg så at selve reimhjulet og deler av vulkingen er hoppet av, så resten står igjen=) 

 

Mvh Aleksander

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren står i bilen ikke sant? er det manuel? vis det er så kan du få med deg en kompis som setter bilen i 5gir, drar parkbremsen opp og holder på bremsen men du løsner bolten med latmansarm. eller vis du har tilgang til muttertrekker og du får plass så pleier disse å gjøre susen. kan være at litt varming er nødvendig vis bolten er satt inn med loctite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren står i bilen ikke sant? er det manuel? vis det er så kan du få med deg en kompis som setter bilen i 5gir, drar parkbremsen opp og holder på bremsen men du løsner bolten med latmansarm. eller vis du har tilgang til muttertrekker og du får plass så pleier disse å gjøre susen. kan være at litt varming er nødvendig vis bolten er satt inn med loctite

 

Hei, Løsne bolten har eg vel egentlig fått litt tips om en god muttertrekker skal gjøre susen (Vi får se om det funker) men verre når men skal dra det til på et vettig vis 100 +60Grader +60Grader +30grader

 

Jepp motoren står i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt en gaffel truck over motoren, en stor latmannsarm på bolten, opp i mellom gaflene og surret den fast til en side med litt hyssing slik at den ikke kan bevege seg. 

Ga den 4 klikk på startmotoren og da var den løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...