Gå til innhold

Ulyd/raslelyd bmw e36 m52 (video)


Nizzoboy
 Share

Anbefalte innlegg

______________________________________________________________________________________________________

 

Har en ulyd / raslelyd jeg ikke klarer å forstå hvor kommer ifra. Motor er overhalt å det er byttet ventiler, ventilløftere, ventiltetninger, pakninger, vanos enhet, skinner, kjedestrammer i vanos osv.

 

Rundt 3000 RPM når jeg slipper gassen.. alltså når turtallet detter ned fra 3000 til 2000 RPM høres lyden, å da spessielt inne i bilen.

 

Bilen går og oppfører seg ellers som den skal. Noen mener det er eksos anlegget.. Har effektanlegg fra Schmiedmann å bakre lyddemper fra Shebring. Klarer ikke helt å forså at dette jan være eksos..

Har fått forskjellige mekanikkere til å høre på det.. Noen vet ikke, andre mener det er vanos (derfor jeg byttet den å lyden ble ikke borte)

 

Håper derfor en eller annen "ekspert" her inne kanskje gidder å se filmen på youtube å kanskje forså hva dette er :)

 

Legger ved en link til en video jeg har posta på youtube, så håper jeg på svar!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varmesjold?

Hmm.. kan så klart være det men det er ikke typisk varmesjold lyd.. det skrangler ikke, men det er en "raslelyd" nesten som tikking bare at det er ikke sånn ventil tikk lyd. Å det er når jeg slipper gassen å turtallet går ned ved rundt 3000 rpm.. Takk for svar uensett.. skal undersøke under bilen i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...