Beivakongen Skrevet Oktober 12, 2013 Skrevet Oktober 12, 2013 Må ha nytt klimakontrollpanel i min e38 og har funnet flere på ebay med samme delenr men på bildene er temperaturen vist på panel i Farenhight. Noen som vet om det lar seg justere til Celsius?
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 Om det er digital skrift vil jeg nesten garantere at det blir endret når du kobler i din som er celsius, er slik på min kjørecomputer som viser grader vises også på computeren i speedo. I verste fall er det ikke værre enn å lære seg fahrenheit. Men som sakt mener jeg du kan stille på det. sent from my microwave using tapatalk
Alpejohn Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 Tror dette kan kodes, om du har bmw scanner (enkleste), så finnes det på central body electronics, der kan du velge c eller farenheit. Skal ikke garantere at dette også gjelder for klima, men vil nesten tro det gjelder for hele bilen.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Beivakongen Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2013 Da er et stk bestilt fra USA så får vi se da;) Hvor får man kjøpt denne bmw scaneren da å kan man kjøre diagnose med den?
Alpejohn Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 Søk på ebay så finner du nok en god del. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå