mtp Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hei! lurer på om det er noen som har noe erfaring med å montere 5.25'' høyttalere i en bmw E9x ? Har lyst å montere 5.25'' selv om det er 4'' originalt i disse bilene fordi det er bedre utvalg av 5.25'' frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Tjæ... Sitter ikke det elementet rett i dørtrekket a? Uansett så har Nautiluz her inne 5.25" i døra på sin E92 M3 sjekk ut trådene hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Her er i alle fall litt 4" montering i min http://bimmers.no/topic/710673-318it-e91-handlevogna-nye-hjul-solgt-etter-2-dager/page-6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 har en kompis som har samme 4'' frontsett som deg, og jeg syns ikke det blir bra nok for meg.. har lyst på alpine spr 50C og de kommer ikke i mindre enn 5,25'' er derfor jeg har lyst å finne ut om man får plass til 5,25'' i dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Har du ikke anledning til å få jazza opp noen elementer under setene a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå