Mikael-B Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hehe, har nok mye å si med dekkdimensjon. Husk at vekten på felger/dekk også spiller inn, uavfjæret vekt har mye å si på massen en må flytte. Desto lettere dekk/felger/bremser/nav, desto lettere vil det være å dra det rundt = lavere forbruk. Og det er stooor forskjell i vekt på de replica felgene i 18" (GS felger veier et tonn..) til de Style 33 felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Er mest rullemotstand i gummi samt vekt på felger som har noe å si, og det tror jeg har gjort en helt del mtp forbruket Om du leter på koed så finner du nye til overkommelig pris, har kjøpt det til begge e39 preface'ne jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Lærer hver dag her inne ja;) hehe. Gi meg 0,1 l/m til oljeskiftet da? Neida... takk for responsen folkens, Oppdatert første post med bestilte deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Kjøpte meg M5 ratt av en luring her inne på forumet som garanterte 110% at det passet, vel det gjør det altså 110% ikke, er vel fra facelift hvor sleperingen sitter i rattstammen og ikke på rattet slik som det gjør på preface. Vet noen om 3 eikers( mtech, m5 ) multifunskjonsratt fra preface passer over på min bil med bussratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Ja, du må finne ratt med singlestage airbag, ikke dualstage som du nå hadde kjøpt. Finner det på alle E36, E39 og E38 opptil '99. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Ja, du må finne ratt med singlestage airbag, ikke dualstage som du nå hadde kjøpt. Finner det på alle E36, E39 og E38 opptil '99. Takk Mikael Kjekt med kjappe svar. PS: Noen som ønsker å kjøpe M5 ratt med DUALSTAGE airbag og m-farget søm, strøkent, ryker billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Likte det du gjorde med baklyktene, ble litt overrasket der kan du sende meg bilder og litt om M5 rattet? PatrickRye reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 ser bra ut dette. Snackset som kommer herfra kommer nok til å heve den enda mer Enig i at Originale Hella lykter foran må prioriteres. Hadde lignende som deg først, og måtte ut med rundt 4500kr for de originale lyktene, men de er verdt hver eneste krone de koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Pm sendt sidelengs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Ja, skjønner dette med hella lyktene, skal holde øynene oppe for dem:) litt dyrere nå en har xenon... Har bestilt litt nye deler idag også: Mtech gir sjalter M5 lister utvendig:) Så har mye snop på vei i posten nå. Også blir lakker pianolakk på interiør listene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Da har jeg begynt og motta litt deler + at mye er på vei. Mtech innstegslister ble funnet på ebay til den nette sum av 400 kr ( litt kreativ sum på tollpapirene ) Nytt bmw merke på panseret da det var et heslig ''carbon look'' som stod på. samt ny plastikk til elektrisk feste på setet. Har bare fått montert foran da pjokken måtte hentes i Bhg. Mtech lister, pakket noe så innforj**#lig inn: Koed har tydeligvis begynt i flere bransjer..... Bilde av gamle innstegslister og defekt plastikk på setet. Gjort rent. gamle bmw merket: Borte vekk og på med nytt orginalt. Nye innstegslister og plastikk på setet. ( ja, jeg vet at jeg må støvsuge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Har også kjøpt meg bakpotte som passer til nye mtech fangeren girsjalter i mtech utførelse, mtech pedaler. Så ble det plutselig 16:9 spiller med full oppgradering til MK4 Interiør lister skal ut og lakkeres, forslag til farge? Og PS: noen som vinterdekk/felger til meg til en ok pris? 16 toms og piggdekk på denne bilen er _helt_ krise. Har forresten også fått kjøpt meg m5 lister utvendig fra statene, billig som fy og de er så snille med : what price do you want to decrease your taxes on the shipping bill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 jaja, har tråden for meg selv her inne jeg:P men kjekt og se i ettertid hva som har blitt gjort:) eksosen ble postet idag og er underveis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Hvor fant du innstegslister såpass billig? Var det privat person som solgte kun et sett på eBay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Vet ikke hva du liker av interiørlister, men jeg synes vertfall at Børstet aluminiums fargen er en sikker vinner kommer vell lit an på utvendig farge på bilen osv da.. Hvilket merke er det på bakpotten din? ska bestille en magnaflow bakpotte til min men må bare få litt mer kroner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå