Reef89 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Nice det Bilen min er jo helt tørr om dagen, og den står ikke under tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Nice det Bilen min er jo helt tørr om dagen, og den står ikke under tak Godt og høre! hehe, vi får ta en skikkelig detailer runde til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Det vil jeg og ha fikk du programmert det med bmw scanner 1.4.0 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Det vil jeg og ha fikk du programmert det med bmw scanner 1.4.0 ? Jepp, var ikke store operasjonen og få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Du må bare gi en lyd når vi skal ta lyktene dine! Ingen problem å ta det etter jobb...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Ja, det må vi få gjort, må også få combatkit til og ta en runde så 16:9 systemet kommer inn også.. Begynner og gå tom for ting og gjøre:P Hentet dog ///M skiltplater på posten igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå