Lilletrille Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Heisann! Som tittelen sier så er det påtide å sprite opp bimmen litt! Det jeg er ute etter å kjøpe er: - M3/Tech Front Fanger, org er ett stort + - M3 Sideskjørt - Baklykter med hvite blinkers - Skinninteriør, dørtrekk og taktrekk - Komplett eksosannlegg med dobbel endestuss - Coilovere av god kvalitet Er også interresert i noen fete felger, 16" eller 17" er av interresse, veldig interresert om der er en god å fin kant:o) Håper på masse god tilbakemeldinger, om du bor langt vekke så håper jeg at du kan sende hvorav jeg betaler frakt såklart, bor du i Rogaland området så er det bare helt kjempe! Kan kontaktes på 97876151 om du har noe av min interresse! Ha en fortsatt fin dag:o) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Hei. Jeg har liggende flere deler som sikkert kan interessere deg. Heisann!Som tittelen sier så er det påtide å sprite opp bimmen litt!Det jeg er ute etter å kjøpe er:- M3/Tech Front Fanger, org er ett stort +- M3 Sideskjørt- Baklykter med hvite blinkers- Skinninteriør, dørtrekk og taktrekk- Komplett eksosannlegg med dobbel endestuss- Coilovere av god kvalitetEr også interresert i noen fete felger, 16" eller 17"er av interresse, veldig interresert om der er en god å fin kant:o)Håper på masse god tilbakemeldinger, om du bor langt vekke så håper jeg at du kan sende hvorav jeg betaler frakt såklart, bor du i Rogaland området så er det bare helt kjempe!Kan kontaktes på 97876151 om du har noe av min interresse!Ha en fortsatt fin dag:o)Mvh Hei. Jeg har flere deler liggende i Stavanger, som kan interessere deg. Jeg har 17" felger, sort taktrekk, M3 sideskjørt, M3 bakfanger, veldig fint sort skinninteriør med dørsider(ikke sport). Jeg er i Østerrike fram til 11.11 etter planen. Vi kan snakkes nærmere da. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Hva med m og m3 innstegslister? Har nye liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Jeg har baklykter med hvite blinkers:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå