Lars Ole Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hei, Nylig flytta til Drammen og som har kjøpt en snasen BMW X3 3,0D 2005mod med 150k på telleren Har en liten mistanke om at fordelingkassen kanskje begynner å synge på siste verset... I tillegg så bakker den ujevnt av og til. Er ikke riktig klar for å kjøre den på Bilia enno for en svindyr diagnosetest, kan heller bruke pengen på bilen Er det noen i Drammen, eller nærheten som har diagnose verktøy for å hjelpe meg litt? kanskje prate litt bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Vis du ser i kategorien for "DIY og prioriterte tekniske tråder" så ligger der en tråd om diagnose, i den tråden er det en lang liste med brukere her inne som har utstyr og hjelper andre på forespørsel. Jeg har link til tråden i signaturen min også. Velkommen til forumet foresten! Lars Ole reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ole Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Vis du ser i kategorien for "DIY og prioriterte tekniske tråder" så ligger der en tråd om diagnose, i den tråden er det en lang liste med brukere her inne som har utstyr og hjelper andre på forespørsel. Jeg har link til tråden i signaturen min også. Velkommen til forumet foresten! Takker for raskt svar og velkomsthilsen. Skal sjekke tråden opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå