BolstadIS Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hei Holder på å bytte og fikse bakstilling og forstilling. Noen som har tips til hvordan og hva som bør byttes når den først er nede, alle foringer byttes til powerflex og gs performance. Men er det noe annet som bør byttes? Når det gjelder forstilling så hadde jeg håpet på å få ned traversen uten å måtte ut motor, noen tips på letteste måte å gjøre dette på? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Powerflex og GS Performance sine foringer er ikke av beste kvalitet... Originalt er mer enn bra nok til vanlig bruk. En kompis prøvde GS sine, og de varte 5 runder på Rudskogen før de sprakk.. Sjekk hjullagrene, bærearmene, bremserør etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BolstadIS Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Powerflex og GS Performance sine foringer er ikke av beste kvalitet... Originalt er mer enn bra nok til vanlig bruk. En kompis prøvde GS sine, og de varte 5 runder på Rudskogen før de sprakk.. Sjekk hjullagrene, bærearmene, bremserør etc. 5 runder? var det de på bære armene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Alt eg har tatt i av ting som står Gsp er jalla. Girkasse fester ryker osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Jeg hadde powerflex i hele bakstillinga og der det er mulig og få powerflex i forstillinga , dette var på en e46 320d som jeg brukte til vanlig og aldri på bane, ble potte stivt og det slo og humpa når jeg kjørte på dumpete veier.... Om du vil miste komforen , kjør på med stivt coiloverssett og powerflex har ikke prøvd GS sine, men powerflex gir livstidgaranti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Jeg kjører på poweflex foran, kan ikke si det ødela noe spesielt for komforten bortsett fra at bilen ble mye tightere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Jeg kjører på poweflex foran, kan ikke si det ødela noe spesielt for komforten bortsett fra at bilen ble mye tightere. Ødela ikke mye , men slitsomt og høre pappa klage vis jeg kjørte han noe sted , haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hahah, skal ikke mer enn et pa moderate senkefjører før de gamle skal syte over stiv bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hahah, skal ikke mer enn et pa moderate senkefjører før de gamle skal syte over stiv bil da! Sant så sant men tilbake til trådstarter : Det er vel forskjellige klasser på powerflex , gatebruk og banebruk, du får bestemme selv , står på siden dems at det er livstid garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Powerflex black er vel noe du bør styre unna hvis du ikke skal banekjøre, den lilla varianten kan i allefall jeg andbefalle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 ang få ned travers uten å løsne motor, så finnes det stativ du setter på dempertårnene og stropper motor fast i med f.eks. jekkestropper. Powerflex er ikke så potte stivt som folk skal ha det til, men kommer selvsagt an på hvilken bil det er snakk om, og til hvilket bruk bilen er. Ville f.eks. ikke satt powerflex i traversforingene på en e39 som skal brukes til cruising, men hadde LETT satt det i traversen på en e30 siden de støyer greit uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 5 runder? var det de på bære armene bak? Det var de i bakkant på bærearmene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Bakkant av bærearmer foran på e30/36/46 bruker du aluforing Har null å si på comfort og støy der, men ALT å si på styrerespons BolstadIS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå