Gå til innhold

For og bakstilling


BolstadIS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

 

Holder på å bytte og fikse bakstilling og forstilling.

Noen som har tips til hvordan og hva som bør byttes når den først er nede, alle foringer byttes til powerflex og gs performance.

Men er det noe annet som bør byttes?

 

Når det gjelder forstilling så hadde jeg håpet på å få ned traversen uten å måtte ut motor, noen tips på letteste måte å gjøre dette på?

 

På forhånd takk :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerflex og GS Performance sine foringer er ikke av beste kvalitet... Originalt er mer enn bra nok til vanlig bruk. En kompis prøvde GS sine, og de varte 5 runder på Rudskogen før de sprakk..

Sjekk hjullagrene, bærearmene, bremserør etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerflex og GS Performance sine foringer er ikke av beste kvalitet... Originalt er mer enn bra nok til vanlig bruk. En kompis prøvde GS sine, og de varte 5 runder på Rudskogen før de sprakk..

Sjekk hjullagrene, bærearmene, bremserør etc.

5 runder? var det de på bære armene bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde powerflex i hele bakstillinga og der det er mulig og få powerflex i forstillinga , dette var på en e46 320d som jeg brukte til vanlig og aldri på bane, ble potte stivt og det slo og humpa når jeg kjørte på dumpete veier....

 

 

Om du vil miste komforen , kjør på med stivt coiloverssett og powerflex :P 

 

 

har ikke prøvd GS sine, men powerflex gir livstidgaranti 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, skal ikke mer enn et pa moderate senkefjører før de gamle skal syte over stiv bil da! ;)

 

 

Sant så sant :) 

 

 

men tilbake til trådstarter : 

 

Det er vel forskjellige klasser på powerflex , gatebruk og banebruk, du får bestemme selv , står på siden dems at det er livstid garanti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang få ned travers uten å løsne motor, så finnes det stativ du setter på dempertårnene og stropper motor fast i med f.eks. jekkestropper. Powerflex er ikke så potte stivt som folk skal ha det til, men kommer selvsagt an på hvilken bil det er snakk om, og til hvilket bruk bilen er. Ville f.eks. ikke satt powerflex i traversforingene på en e39 som skal brukes til cruising, men hadde LETT satt det i traversen på en e30 siden de støyer greit uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...